پیروانی: برای تکرار موفقیت در آسیا نیازمند تدارک ویژه هستیم، امکانات میزبانی را نداریم

به گزارش مجله هدیه، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم برای تکرار موفقیت هایش در آسیا نیازمند تدارک ویژه است.

پیروانی: برای تکرار موفقیت در آسیا نیازمند تدارک ویژه هستیم، امکانات میزبانی را نداریم

به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید بگویم و تأکید کنم که در این رقابت ها، حریف آسان وجود ندارد. تیم ها همه قابل احترام هستند و نمی گردد هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می آید حتماً خوب است و یکسری قابلیت ها دارد.

وی ادامه داد: چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت ها و افتخارات سال های گذشته را کامل کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: قدرت های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه های نجومی در رقابت ها حضور پیدا می نمایند. راه پیدا کردن به فینال واقعاً سخت است و کار خیلی سختی است. قطعاً با کوچکترین اشتباه از دور خارج می شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم چون رقبا، نگاه ویژه ای به ما خواهند داشت. آنها خود را برابر تیمی می بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتماً تدارک آنها نیز ویژه تر خواهد بود.

افشین پیروانی اعلام نمود: تیم، باشگاه و طرفداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آنچه که لیاقتش را دارد، برسد. در خصوص بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعاً ما هم دلمان می خواهد میزبان بازی های متمرکز مرحله گروهی باشیم، ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی ترین آنها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1510

به "پیروانی: برای تکرار موفقیت در آسیا نیازمند تدارک ویژه هستیم، امکانات میزبانی را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: برای تکرار موفقیت در آسیا نیازمند تدارک ویژه هستیم، امکانات میزبانی را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید