کلوپ: بازی دادن به کیتا و شقیری در این شرایط سخت است

به گزارش مجله هدیه، کلوپ: بازی دادن به کیتا و شقیری در این شرایط سخت است

کلوپ: بازی دادن به کیتا و شقیری در این شرایط سخت است

ژردان شقیری و نبی کیتا، دو خرید جدید لیورپول این روزها کمتر به بازی گرفته می شوند. هر دو بازیکن تابستان گذشته به لیورپول اضافه شدند و به خصوص برای نبی کیتا 67 میلیون یورو هزینه شده است. ستاره گینه ای در سه بازی اخیر تنها شش دقیقه به میدان رفته و ژردان شقیری نیز در دربی مرسی ساید و با وجود احتیاج لیورپول به گل، وارد میدان نشد.

بعضی معتقدند که شقیری و کیتا از برنامه های کلوپ خارج شده اند اما سرمربی آلمانی عقیده ای دیگر دارد. او در این رابطه گفت: همه چیز به تمرینات و نیز حریف مقابل بستگی دارد. اینکه چه بازیکنانی در تاکتیک ما کارآیی بیشتری دارند. ما به هیچ ترکیبی وابسته نیستیم اما طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد بیشتر بازی کند. بعضی مواقع فشردگی بازی ها به قدری زیاد است که فرصت تمرین کافی نداریم. بعضی مواقع این امکان مهیاست که به همه بازی برسد و بعضی مواقع هم خیر. همه چیز به تصمیم نهایی مربی بستگی دارد. من پیش از هر بازی باید مسائل زیادی را مدنظر قرار دهم. وقتی چند بازی خوب انجام می دهید و خط هافبک شما هم عالی کار می نماید، سخت است که بخواهید بازیکنی را از ترکیب خارج کنید و به دیگری میدان دهید.

کلوپ ادامه داد:کیتا در سه بازی اخیر خیلی کم بازی نموده و من این را می دانم ولی وقتی هافبک ها خوب کار می نمایند، ایجاد تغییرات سخت می گردد. تیم در شرایط خوبی به سر می برد. ما با سه هافبک بازی می کنیم و همه هم خوب کار نموده اند ولی کیتا و دیگران در شرایط خوبی قرار دارند و می توانم از آنها هم استفاده کنم. شقیری هم در پنج بازی اخیر فیکس نبوده است. او برابر بورنموث مصدوم شد و احتیاج به کمی زمان بیشتر برای بازگشت داشت. من مصدومیت او را به خوبی به خاطر دارم و این روی او تاثیر بدی گذاشت. در خط حمله نیز همه خوب کار می نمایند و این کار را برای ورود شقیری کمی سخت نموده است اما او حالا در بهترین فرمش قرار گرفته است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 157

به "کلوپ: بازی دادن به کیتا و شقیری در این شرایط سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بازی دادن به کیتا و شقیری در این شرایط سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید