کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا، استقبال ضعیف تماشاگران و کشورها از نخستین دوره مسابقات امیدها

به گزارش مجله هدیه، روز نخست مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی آسیا در حالی برگزار گردید که تماشاگران بسیار کمی، کشتی ها را از نزدیک دیدند.

کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا، استقبال ضعیف تماشاگران و کشورها از نخستین دوره مسابقات امیدها

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از مغولستان، مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی آسیا درحالی امروز برگزار گردید که علاوه بر آشفتگی در میزبانی و بی نظمی های فراوان،از سوی تماشاگران برای این بازی ها استقبال اندکی انجام شده بود، تا آنجا که در سالن این مسابقات کمتر از 50 تماشاگر حضور داشتند.

پیش از این پیش بینی می شد که با وجود اینکه مغولستانی های علاقه زیادی به کشتی دارند، با دریافت این میزبانی، تماشاگران زیادی در استادیوم حضور داشته باشند، ولی در روز افتتاحیه و در روزی که تکلیف 7 وزن مسابقات کشتی فرنگی معین شد، استقبال بسیار اندکی از سوی تماشاگران صورت گرفت.

به جرات می توان گفت که عوامل اجرایی این مسابقات به مراتب بیشتر از تماشاگران بودند. از نکات دیگری که باید مورد توجه نهاده شد که در سطح شهر، اصلا هیچ نشانه و بیلبوردی از این مسابقات نیست و انگار نه انگار که میزبانی مسابقات آسیایی در اولان باتور در حال برگزاری است.

به نظر می رسد که مسئولان ورزش کشور مغولستان کارهای زیادی باید انجام دهند تا یخ مردم اولان باتور برای حضور در اماکن ورزشی آب گردد. هرچند که با سرمای زیاد این شهر، مردم اصلا علاقه ندارند که در سطح شهر حضور داشته باشند، چه برسد که در اماکن ورزشی و تورنمنت های ورزشی حضور داشته باشند.

اما نکته ای که نباید فراموش کرد این است که کشورهای آسیایی استقبال چندانی از نخستین دوره مسابقات کشتی زیر 23 سال نکردند و در اکثر اوزان تعداد کشتی گیران 5 نفر بودند. کشورهاش کره جنوبی، کره شمالی، چین و ژاپن هم در این دوره از مسابقات حضور نداشتند و به نظر می رسد که مسئولان کشتی آسیا و اتحادیه جهانی باید برای جذاب تر کردن این بازی ها کوشش بیشتری نمایند.

یکی از ابتدایی ترین کارها در برگزاری مسابقات ورزشی، ایجاد اینترنت پرسرعت برای اصحاب رسانه و ورزشکاران است که این امر در این بازی ها محقق نشده است، تا آنجا که فکری برای مشکل اینترنت سالن نکرده اند و در سالن برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، اینترنت وجود ندارد!

به گزارش خبرنگاران، مسابقات 7 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا امروز (پنجشنبه) در شهر اولان باتور مغولستان برگزار گردید که در انتها تیم ایران توسط امین کاویانی نژاد و مهدی ابراهیمی در اوزان 72 و 82 کیلوگرم به مدال طلا، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی در اوزان 77 و 130 کیلوگرم به مدال نقره و مهدی محسن نژاد و حسن آریانژاد در اوزان 60 و 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. محمد الیاسی در وزن 67 کیلوگرم نیز چهارم شد.

رقابت های اوزان 55، 63 و 87 کیلوگرم فردا (آدینه) برگزار می گردد که پویا دادمرز، میثم دلخانی و محمدهادی ساروی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 162

به "کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا، استقبال ضعیف تماشاگران و کشورها از نخستین دوره مسابقات امیدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا، استقبال ضعیف تماشاگران و کشورها از نخستین دوره مسابقات امیدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید