شگفتی سازی ساحلی بازان ایران در تایلند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با شکست نمایندگان قدرتمند قزاقستان به جمع 4 تیم برتر دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه تایلند صعود کردند.

شگفتی سازی ساحلی بازان ایران در تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله سوم و حذفی دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه عصر امروز (چهارشنبه) در شهر سانخولا تایلند پیگیری شد و 2 تیم ملی ایران با پیروزی بر حریفان قدرتمند قزاق به جمع 4 تیم برتر این رقابت ها صعود کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی در این مرحله پیروز به شکست دو بر یک قزاقستان یک شدند تا حریف المپیکی خود را از پیش رو برداشته باشند. این نماینده ساحلی ایران در مراحل قبلی پیروز به شکست تیم های ژاپن، ویتنام و مالزی شده بودند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز که صابر هوشمند و عباس پورعسگری در آن با حریفان روبرو می شوند در مرحله یک چهارم نهایی پیروز به شکست 2 بر صفر قزاقستان ب شد به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.ملی پوشان ایران ب نیز در دیدارهای قبلی قطر یک، مالدیو و قطر ب را شکست داده بودند و تنها شکست خود را مقابل استرالیا تجربه نموده بودند.

ایران تنها کشوری است که در مرحله دوم تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه ب تیم در مرحله نیمه نهایی دارد.

نمایندگان کشورمان در دیدار نیمه نهایی فردا (پنجشنبه) به مصاف رقبای خود خواهند رفت که بر این اساس ایران الف به مصاف چین یک خواهد رفت و ایران ب با نیوزلند یک دیدار خواهد نمود.

این رقابت ها دارای امتیاز رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 529

به "شگفتی سازی ساحلی بازان ایران در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی سازی ساحلی بازان ایران در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید