کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی

به گزارش مجله هدیه، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام ایران سفر و اختصاص کارت سفر 30 میلیون تومانی با هدف مقرون به صرفه سازی سفر اطلاع داد.

کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی

به گزارش مهر، روح الله حسین زاده گفت: پلتفرم ایران سفر به وسیله شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی با همکاری بخش خصوصی به منظور مقرون به صرفه سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن ماه امسال رونمایی گردد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی اظهار کرد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه مندان خدمات مقرون به صرفه و مشاوره سفر ارائه می نماید.

وی اضافه کرد: افراد با مراجعه به این پلتفرم می توانند علاقه مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام نمایند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر مقرون به صرفهی را برنامه ریزی نمایند.

حسین زاده توضیح داد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره 18، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر مقرون به صرفه استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی گفت: کارت سفر به صورت مقرون به صرفه و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک ها انجام خواهد شد.

وی توضیح داد: این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود. این مجموعه یاری جدی به بخش خصوصی خواهد نمود تا بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های خود را در حوزه سفر مقرون به صرفه ارائه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2247

به "کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید