پورموسوی: مصاف با اندونزی و هوادارانش، آزمون مفیدی برای ماست

به گزارش مجله هدیه، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، دیدار در خانه اندونزی و مقابل طرفداران این تیم را آزمونی مفید برای تیم جوانان دانست.

پورموسوی: مصاف با اندونزی و هوادارانش، آزمون مفیدی برای ماست

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اکبر پورموسوی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره شرایط تیم فوتبال جوانان ایران گفت: تقریباً به ترکیب ایده آلی مورد نظرمان دست یافته ایم و با تیم اصلی خودمان راهی جاکارتا خواهیم شد. در مورد تیم اندونزی باید بگویم آنطور که شنیده ام، در رده جوانان هم تماشاگر دارد و حتی گفته می گردد با حداقل 10 هزار طرفدار برابر ما قرار می گیرد. همچنین شنیده ام که اندونزی تیمی قدرتمند و باکیفیت است.

وی ادامه داد: تقابل با تیمی که مقابل طرفدارانش در خانه بازی می نماید، می تواند تجربه ای بسیار مفید و ارزشمند برای بچه های ما باشد. البته فوتبال در آسیا پیشرفت نموده و بسیاری از تیم های این منطقه عملکرد درخشانی در رده های مختلف از خود نشان می دهند.

سرمربی تیم جوانان درباره امکانات اردوی این تیم توضیح داد: شرایط ما از هر نظر واقعاً مطلوب است. هم وضعیت اقامتی، هم استفاده از مجموعه پک و حتی زمین چمن مرکز. همه اینها بخش هایی است که به ما یاری می نماید تا اردوی خوب و مثبتی را برگزار کنیم. روز سه شنبه هم یک بازی محبت آمیز برابر تیم جوانان پیکان برگزار می کنیم که قطعاً بسیار مفید خواهد بود و چهارشنبه شب راهی اندونزی می شویم. هدف بعدی ما هماهنگی بیشتر و افزایش سطح خودباوری و اعتماد به نفس تیم است که در همین بازی ها اتفاق می افتد. امیدواریم فرصت های دیگری برای تقابل با چند تیم عربی داشته باشیم تا برای دیدار با امارات در مرحله مقدماتی آماده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 320

به "پورموسوی: مصاف با اندونزی و هوادارانش، آزمون مفیدی برای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: مصاف با اندونزی و هوادارانش، آزمون مفیدی برای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید