تیم ملی سنگ نوردی در انتظار نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش

به گزارش مجله هدیه، اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی برگزار گردید که نفرات انتخابی برای اعزام به مسابقات آسیایی منتظر نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش هستند.

تیم ملی سنگ نوردی در انتظار نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش

علیرضا بلاغی سرمربی تیم ملی سنگ نوردی سرعت ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اردوی انتخابی تیم ملی سنگ نوردی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در قزوین برگزار گردید که در انتها رضا و مهدی علیپور و احسان اسرار به عنوان نفرات اول تا سوم رنکینگ انتخاب شدند اما برای اعزام به مسابقات آسیایی منتظر نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستند.

وی مطرح نمود: این اردوی انتخابی یک روزه و برای شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند و قهرمانی بزرگسالان آسیا در اندونزی برگزار گردید و 17 ورزشکار پسر و 6 دختر مسابقه دادند.

بلاغی ادامه داد: رضا علیپور رکورددار دنیا با صلاحدید کادر فنی و به دلیل نتایج و رنکینگ دنیای خوبی که دارد در انتخابی شرکت نکرد و به عنوان نفر اول انتخاب شد و مهدی علیپور و احسان اسرار نیز به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند. در بخش بانوان محیا مهرابیان عملکرد خوبی داشت، اما درباره سایر نفرات باید تامل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 520

به "تیم ملی سنگ نوردی در انتظار نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی سنگ نوردی در انتظار نظر شورای برون مرزی وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید