پورموسوی: اگر لیگ برتر تا نوروز ادامه نیابد، باید 2 ماه در خانه بنشینیم، برای سفر به رفسنجان مشکل داریم

به گزارش مجله هدیه، سرمربی صنعت نفت آبادان از مسائل اقتصادی این باشگاه گلایه کرد و گفت که زردپوشان برای سفر به رفسنجان، برای ملاقات با مس مشکل دارند.

پورموسوی: اگر لیگ برتر تا نوروز ادامه نیابد، باید 2 ماه در خانه بنشینیم، برای سفر به رفسنجان مشکل داریم

به گزارش خبرنگاران، اکبر پورموسوی درباره شکست 2 بر یک صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان اصفهان گفت: جدا از اینکه نتیجه بازی ناراحت نماینده بود، بچه ها مستحق شکست نبودند و در بدترین حالت، تساوی حق ما بود. در کل بازی با برنامه بودیم و موقعیت و مالکیت توپ را داشتیم. ما از جوانان بومی استفاده کردیم و به گل رسیدیم. سپاهان باشگاهی عظیم و قابل احترام است که سال ها در فوتبال ایران و آسیا جزو عظیمان است، اما فکر می کنم به تجربه این تیم باختیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش مقابل سپاهان، آغاز خیلی خوبی داشتند و روی غافلگیری گل خوردند، توضیح داد: پس از آن به گل رسیدیم و اگر بچه ها به دنبال صدرنشینی بودند، می توانستیم یک مساوی بگیریم. بازیکنان ما می خواستند برای طرفداران پیروز شوند، آن هم نه برای صعود به صدر جدول. طرفداران، اعضای تیم را از هتل بدرقه کردند و انرژی دادند. در این شهر دل مان به مردم و طرفداران آبادانی خوش است. فکر می کنم بازیکنان ما کم تجربگی کردند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص غیبت هوداران در استادیوم ها اعلام کرد: مطمئناً این موضوع برای تیم هایی چون ما سخت است. تیم هایی چون صنعت نفت با طرفداران خودشان انگیزه و جان می گیرند و بچه های ما بومی و جوان هستند. آنها احتیاج به حمایت دارند. تعدادی از بازیکنان غیرخوزستانی داریم که با این بازیکنان بومی عجین شده اند. آنها هم شهفرایند افتخاری خوزستان هستند و هماهنگی آنها با بازیکنان بومی، ما را به آینده امیدوار می نماید.

پورموسوی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، با بیان اینکه تیم های مردمی به حمایت طرفداران احتیاج دارند، اظهار داشت: ما همه جا با کلمات بازی می کنیم. می گویم پروتکل ها رعایت نمی گردد و طرفداران به استادیوم نیایند، اما این پروتکل ها هیچ جایی رعایت نمی گردد. می توانند هماهنگی نمایند تا تعداد کمتری طرفدار به استادیوم بیایند و اتفاقی نمی افتد. مردم در بازار، کوچه و خیابان کنار هم هستند و خدا را شکر شرایط هم خوب شده است.

وی در خصوص اظهارات سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که گفت طرفداران از فروردین به صورت محدود به استادیوم ها می آیند، گفت: سازمان لیگ باید در این باره برنامه ریزی کند. تیم هایی که تماشاگر ندارند ضرر نمی نمایند، اما برای ما سخت است. طرفداران برای دیدن بازی های صنعت نفت روی دیوار می فرایند که شرایط بدتر می گردد و اتفاق بدی برای کسی رخ می دهد. می توانند 2 هزار نفر در استادیومی 10 هزار نفره بنشانند. تا فروردین بازی ها فشرده است و 10 هفته سرانجامی لیگ برتر در این ماه برگزار می گردد که آن هم می تواند به ما یاری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی صنعت نفت درباره ادامه لیگ برتر تا هفته نوزدهم تا سرانجام اسفند 99 گفت: من با سهیل مهدی صحبت کردم که او گفت برای دیدارهای تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا، بازه زمانی 45 روزه خواهیم داشت. اگر لیگ را ادامه ندهیم و این سه توقف 15 روزه را نداشته باشیم، مجبوریم بازی ها را به مدت 2 ماه تعطیل کنیم که واقعاً سخت است. خیلی بهتر است که تا هفته هجدهم بازی کنیم.

پورموسوی با بیان اینکه اکنون سازمان لیگ دو گزینه روی میز دارد، توضیح داد: یک برنامه این است که از نیم فصل تعطیلی بدهند و بازی ها دو ماه تعطیل گردد، یا اینکه بازی ها تا هفته هجدهم برگزار و بعد مسابقات در سه دوره 15 روزه تعطیل گردد. ما زمان کمی داریم و باید همراهی کنیم. یا باید دو ماه در خانه بنشینیم، یا بازی کنیم. سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد و همه باشگاه ها تابع باشند. اگر هفته به هفته برنامه بدهیم و تیم ها بیانیه بدهند، سنگ روی سنگ بند نمی گردد. راه سوم و چهارمی نیست و نباید هر روز مصاحبه و حاشیه باشد.

وی درخصوص مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت اعلام کرد: ما تا به امروز 30 درصد به بچه ها پرداختی داشتیم. حمایت آنچنانی از ما نمی گردد و امکانات مان محدود است. امیدوارم با کوشش مسئولان و بچه ها، مسائل رفع گردد.

سرمربی صنعت نفت درباره اینکه گفته شد تهیه بلیت هواپیمایی هم برای این باشگاه سخت بوده است، گفت: شرایط به آن شکل نبود، اما الان برای اعزام به رفسنجان مشکل داریم. شاید مدیران باشگاه از من گلایه نمایند یا فکر نمایند می خواهم از مسئولیت شکست فرار کنم، اما باید واقعیت را بگویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1514

به "پورموسوی: اگر لیگ برتر تا نوروز ادامه نیابد، باید 2 ماه در خانه بنشینیم، برای سفر به رفسنجان مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: اگر لیگ برتر تا نوروز ادامه نیابد، باید 2 ماه در خانه بنشینیم، برای سفر به رفسنجان مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید