وفا هخامنش: به خاطر مصدومیت تعویض شدم، برد مقابل فولاد دلچسب بود

به گزارش مجله هدیه، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید نمود که دلیل تعویض زودهنگامش مقابل فولاد به دلیل مصدومیت بود.

وفا هخامنش: به خاطر مصدومیت تعویض شدم، برد مقابل فولاد دلچسب بود

وفا هخامنش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سخت و پرهیجانی بود. این بازی به نحوی دربی جنوبی های لیگ برتر نیز محسوب می شد و باتوجه به حضور پرشور طرفداران مان در استادیوم، دوست نداشتیم بازی را با حداقل امتیاز ممکن تمام کنیم و برنده از زمین خارج شدیم.

وی درباره تعویض زودهنگامش گفت: چند هفته ای است که مصدوم هستم و با این وجود در ترکیب اصلی قرار گرفتم و در دقیقه 40 دیگر نمی توانستم بازی کنم و به کادرفنی گفتم تا من را تعویض نمایند. انشالله با یاری کادر پزشکی باشگاه مسئله ای برای بازی آینده نخواهم داشت.

هخامنش در رابطه با شرایط صنعت نفت اعلام کرد: همه چیز خوب است. برد مقابل فولاد بسیار دلچسب بود و شرایط ما را نیز از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب کرد. برد پرگلی داشتیم و امیدوارم در ادامه فصل نیز چنین بردهای پرگلی را تقدیم طرفدارانمان کنیم.

مدافع صنعت نفت در خاتمه خاطر نشان کرد: تیم ما پتانسیل خوبی دارد. از خط دروازه تا خط حمله همه همدل هستیم و کمی ناهماهنگی بین بازیکنان سبب عدم نتیجه گیری در بازی های ابتدایی بود و هرچه رو به جلو رفتیم، نتایج بهتری گرفتیم. امیدوارم طرفداران مان با حضور در بازی هفته آینده، برد دیگری را باهم تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 175

به "وفا هخامنش: به خاطر مصدومیت تعویض شدم، برد مقابل فولاد دلچسب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وفا هخامنش: به خاطر مصدومیت تعویض شدم، برد مقابل فولاد دلچسب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید