مصدومیت نوراللهی جدی نیست، به پدیده می رسد

به گزارش مجله هدیه، به گفته پزشک پرسپولیس، درمان زانوی آسیب دیده نوراللهی بعد از بازی با سپیدرود شروع شده و او احتمالا به بازی با پدیده خواهد رسید.

مصدومیت نوراللهی جدی نیست، به پدیده می رسد

احمد نوراللهی که بلافاصله بعد از بازگشت تیم ملی به اردوگاه پرسپولیس فراخوانده شده بود، در نیمه دوم بازی روز پنجشنبه مقابل سپیدرود دچار آسیب دیدگی شد اما خیلی زود و پیش از آنکه نگرانی ها اوج بگیرد، به زمین برگشت. البته به گفته زلاتکو که در نبود برانکو در آن بازی نقش سرمربی را ایفا می کرد، نوراللهی به میل خودش در زمین ماند و چیزی که نگران کننده به نظر می رسید، لنگ لنگان راه رفتن او موقع ترک استادیوم بود.

البته این بازیکن امروز صبح در سالن بدنسازی حاضر شد و همراه با هم تیمی هایش به تمرینات بدنی پرداخت تا این طور برداشت کنیم که برای بازی هفته آینده برابر پدیده مشکل خاصی ندارد اما صحبت های پزشک پرسپولیس وضعیت او را برایمان روشن تر می نماید.

دکتر حقیقت در خصوص آخرین وضعیت احمد نوراللهی که در رشت از ناحیه زانو آسیب دید، گفته: کارهای درمانی این بازیکن را بعد از بازی با سپیدرود شروع کردیم و تمام کوشش مان این است که نوراللهی را به بازی با پدیده برسانیم.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 135

به "مصدومیت نوراللهی جدی نیست، به پدیده می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت نوراللهی جدی نیست، به پدیده می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید