وضیعت شهر ورامین در شأن مردم نیست

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار ورامین گفت: مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مسائل مردم به کار برده اند اما شرایط شهر در شأن مردم نیست و باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش شود.

وضیعت شهر ورامین در شأن مردم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین در جلسه با اعضای شورای شهر ورامین، اظهار کرد: برای هم افزایی هر چه بیشتر فرمانداری و شورای شهر، جلسات مختلف و متعدد باید برگزار شود تا پیشرفت و توسعه بیشتر شهر صورت گیرد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری در آستانه بودجه نویسی سال نو، گفت: در تکمیل پروژه های شهری باید اولویت بندی صورت بگیرد که در این جهت با توجه به اهمیت تکمیل کمربندی جنوبی شهر، باید در بودجه سال 1401 شورای شهر به این موضوع نگاه ویژه شود.

فرماندار ورامین افزود: در موضوع سرانه های ورزشی در شهر به شدت کمبود وجود دارد که باید در این خصوص برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری تسهیل ایجاد شود تا شهروندان از سرانه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی برخوردار شوند.

درویشی با اشاره به هماهنگی هرچه بیشتر فرمانداری و شورای شهر، افزود: فرمانداری و شورای شهر به عنوان دو بال اصلی در جهت پیشبرد اهداف باید با یک دیگر همگام باشند، اگر این اتفاق صورت نگیرد شاهد تحقق اهداف که به خدمت بیشتر به مردم منجر شود ، نخواهیم بود.

وی ضمن اشاره به امید آفرینی در بین مردم، اظهار کرد: فرمانداری به عنوان کننده عالی دولت و شورای شهر به عنوان کننده مردم وظیفه دارند امید و انگیزه در بین مردم ایجاد کنند که این جز با تلاش این دو مجموعه برای رفع مسائل مردم حاصل نخواهد شد.

فرماندار ورامین افزود: با توجه به بومی بودن مسئولان ورامین به ویژه فرمانداری، شورای شهر و شهرداری، انتظار مردم از مسئولان مضاعف است که به موضوعاتی مانند پروژه های زیر بنایی و دوری از اختلافات بپردازند و تمامی اهداف در راستای پیشرفت شهر باشد.

درویشی خاطر نشان کرد: مسئولان گذشته تمامی تلاش خود را برای پیشرفت و رفع مسائل این مردم به کار برده اند اما شرایط شهر در شأن مردم انقلابی و با پیشینه هزاران ساله ورامین نیست و ما باید تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف، رسیدن به نقطه مطلوب و ساختن شهری که در شأن مردم دیار 15 خرداد باشد به کار گیریم.

وی با بیان اینکه شورای شهر از پایگاه های مردمی است، اظهار کرد: شورای شهر از این نظر اهمیت دارد که هر عضو شورای شهر برآمده از بطن جامعه و کنندگان مردم است و به عنوان یک پایگاه مردمی می توانند در کنار دولت سیزدهم که دولت مردمی است تعاملات خوبی داشته و برای خدمت به مردم قدم برداشته شود.

فرماندار ورامین در پایان با پیشنهاد به شورای شهر ورامین برای اجاره سالانه اماکن ورزشی اداره ورزش، شرح داد: پیشنهاد بنده به شورای شهر ورامین این است که با اجازه سالانه اماکن ورزشی اداره ورزش در چهارچوب آگهی منتشر شده ، از یک طرف با اختصاص این اماکن به هیات های ورزشی ، از آن ها حمایت خواهد کرد و از طرف دیگر درآمد زایی دیگر برای مجموعه شهرداری و شورای شهر ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2137

به "وضیعت شهر ورامین در شأن مردم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضیعت شهر ورامین در شأن مردم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید