ورود نیویورک تایمز به دنیای بازیهای رایانه ای

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران- نیویورک تایمز خاطرنشان کرد که بازی Wordle، عنوان محبوب مبتنی بر وب ماه های اخیر را با قیمتی 7 رقمی خریداری نموده است.

ورود نیویورک تایمز به دنیای بازیهای رایانه ای

به گزارش خبرنگاران، بازی Wordle که به وسیله جاش واردل (Josh Wardle) ساخته شده است، در چند ماه گذشته میلیون ها کاربر را به خود جذب نموده و به لطف ویژگی های ساده ای مانند اشتراک گذاری امتیاز و گیم پلی بسیار ساده، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.

واردل اخیرا در مصاحبه ای با TechCruch اعلام نموده بود که یکی از نکات مهم Wordle رایگان بودن آن است و او علاقه ای به کسب عایدی از آن ندارد. با این وجود، او در آن موقع بعلاوه شرح داد که مذاکره نکردن با افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در بازی هستند کار احمقانه ای خواهد بود.

بازی Wordle پولی خواهد شد؟

نیویورک تایمز گفت Wordle هنگامی که به سایت NYT منتقل گردد، برای بازیکنان نو و فعلی رایگان خواهد بود، اما هنوز تعیین نیست که آیا آن ها در برنامه های آینده خود قصد کسب عایدی از بازی را دارند یا خیر. در بیانیه رسمی این نشریه نوشته شده بازی در ابتدا برای بازیکنان نو و موجود رایگان باقی خواهد ماند بنابراین وجود کلمه در ابتدا می تواند به معنای ایجاد تغییراتی در آینده باشد.

واردل در بیانیه ای که خرید بازی را اعلام می نماید، شرح داد که با نیویورک تایمز همکاری خواهد نمود تا اطمینان داشته باشد بردها و نتایج کاربران در طول انتقال محفوظ باقی می مانند.

Wordle از اوایل ماه ژانویه به تیتر اصلی بسیاری از سایت ها تبدیل شده بود، زیرا با افزایش محبوبیت بازی، توسعه دهندگان نیز کوشش داشتند تا از موفقیت آن استفاده نمایند و اپلیکیشن های شبیه سازی شده آن را منتشر نمایند. با این وجود، Wordle همواره یک بازی تحت مرورگر بوده و نسخه اندروید و iOS آن هنوز در دسترس قرار نگرفته است اما بعضی توسعه دهندگان نسخه های پولی شبیه به آن را منتشر نموده اند.

دیجیاتو نوشت: اکنون که بازی به وسیله نیویورک تایمز خریداری شده، احتمالا در آینده شاهد اپلیکیشن رسمی آن خواهیم بود، زیرا نیویورک تایمز هم اکنون اپلیکیشن جدول خود را در اپ استور و گوگل پلی منتشر نموده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2074

به "ورود نیویورک تایمز به دنیای بازیهای رایانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود نیویورک تایمز به دنیای بازیهای رایانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید