واگذاری 26.2 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی مرند

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی از فرایند تولید در شهرکهای صنعتی شهرستان مرند خبر داد گفت : 26.2 هکتار زمین صنعتی در زون های مختلف به سرمایه گذاران واگذار شده است.

واگذاری 26.2 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی مرند

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ سید مرتضی نیرومند اسکویی عصر دیروز در بازدید از فرایند اجرای طرح صنعتی سن ایچ در شهرک صنعتی مرند 2 در جمع خبرنگاران گفت : این شهرک صنعتی در سال 94 به بهره برداری رسید و واگذاری قطعات صنعتی آغاز و تا کنون 26.2 هکتار زمین صنعتی برای سرمایه گذاران و صنعتگران استان واگذار شده است.

وی اضافه نمود : اراضی واگذار شده دارای زیرساخت و امکانات زیربنایی از جمله برق،گاز و مخابرات به منظور ساخت و ساز و استقرار واحد های صنعتی می باشد .

نیرومند اسکویی زون های صنعتی قابل واگذاری را در این شهرک صنعتی 7 زون خاطرنشان کرد و گفت: برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی جزو زون های شهرک صنعتی مرند 2 می باشد که از این زون ها، 9 قطعه زمین صنعتی در زون فلزی، 7 قطعه زمین صنعتی در زون شیمیایی، 5 قطعه زمین صنعتی در زون غذایی و در زون های سلولزی و کانی غیر فلزی هرکدام یک قطعه واگذار شده است.

وی در خصوص طرح صنعتی سن ایچ عنوان کرد : این طرح صنعتی در زمینی به مساحت 13.2 هکتار در سه فاز با سرمایه گذاری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال در فاز اول برای 50 نفر و تا پایان پروژه برای 1500 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی در ادامه از فرایند اجرای پروژه های عمرانی این شهرک بازدید کرد و گفت : در سال جاری به منظور اجرا و تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی مرند 2، با اعتبار بالغ بر 120.3 میلیارد ریال اقدام نموده است.

وی گفت: عملیات زیرسازی در خیابان های شهرک و 12 هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر شهرک صنعتی و در حدود 450 متر طول جدول گذاری اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در خصوص انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر شهرک صنعتی مرند 2 توضیح داد: بعد از انجام تشریفات قانونی خیابان سازی با اعتبار بالغ بر 80میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل ایستگاه گاز و شبکه گاز شهرک صنعتی مرند دو توضیح داد: اجرای ایستگاه گاز شهرک صنعتی به اتمام رسیده و اجرای پروژه شبکه گاز نیز در طول 850 متر طول کامل به بهره برداری رسیده است.

نیرومنداسکویی با اشاره به اجرای شبکه توزیع آب گفت : تجهیز چاه و اجرای قسمتی از شبکه توزیع آب با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد به بهره برداری رسیده است. ایازی خبرنگار ما در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2049

به "واگذاری 26.2 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی مرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 26.2 هکتار زمین صنعتی در شهرک صنعتی مرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید