واژگونی اتوبوس مسافربری در تفت با 5 کشته و 30مجروح

به گزارش مجله هدیه، خبرگزاری خبرنگاران- واژگونی اتوبوس مسافربری در دهستان دهشیر از توابع شهرستان تفت 5 کشته و 30 مجروح بر جای گذاشته است.

واژگونی اتوبوس مسافربری در تفت با 5 کشته و 30مجروح

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرهنگ رحیم حاجی ده ابادی رییس پلیس راه استان یزد درباره این خبر گفت: ساعت 6 و 20 دقیقه صبح امروز خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در میدان ورودی دهستان دهشیر از توابع شهرستان تفت استان یزد به پلیس اعلام شد که با دریافت این خبر بلافاصله ماموران پلیس راه، یگان های امدادی و خدماتی در محل حاضر و به امداد رسانی به مسافران اتوبوس پرداختند.

وی اضافه نمود: با حضور ماموران پلیس راه در محل حادثه و آنالیز های میدانی معین شد که اتوبوس به دلیل نقص سیستم فنی ترمز، واژگون شده و سپس با یک دستگاه تریلی که در کنار جاده پارک بوده برخورد نموده است.

رئیس پلیس راه استان یزد گفت: در این حادثه 5 نفر از مسافران اتوبوس کشته و 30 سرنشین دیگر مجروح شدند که تعدادی از آن ها به صورت سرپایی در محل مداوا و تعدادی دیگر هم با خودرو های امدادی و اورژانس هوایی به بیمارستان های شهید صدوقی یزد و شهید بهشتی تفت اعزام شدند.

سرهنگ رحیم حاجی ده ابادی یادآور شد: کارشناسان پلیس راه، دلیل این حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بیان نموده اند.

سرنشینان این اتوبوس شخصی مشمولان سهمیه معلمی آموزش و پرورش بودند که برای طی دوره آموزشی از زاهدان راهی آباده در استان فارس بودند و دچار این سانحه شده اند.

نیروی انتظامی این سانحه تاسف بار را به خانواده های این عزیزان تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و مجروحان سانحه شفای عاجل آرزو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1785

به "واژگونی اتوبوس مسافربری در تفت با 5 کشته و 30مجروح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی اتوبوس مسافربری در تفت با 5 کشته و 30مجروح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید