کورسوی امید فدراسیون دوچرخه سواری برای افزایش سهمیه المپیک

به گزارش مجله هدیه، رییس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی اعلام نموده که امید زیادی به کسب سهمیه المپیک در بخش کوهستان دارد که کار ایران برای رسیدن به سهمیه بسیار سخت است.

کورسوی امید فدراسیون دوچرخه سواری برای افزایش سهمیه المپیک

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دوچرخه سواری برای المپیک 2020 یک سهمیه در بخش جاده دارد. البته رییس فدراسیون اعلام نموده به کسب سهمیه در بخش کوهستان هم امید فراوان دارد. اما این امیدواری در حالی مطرح شده که تیم ملی ایران کار بسیار سختی را برای رسیدن به سهمیه کوهستان پیش رو دارد.

با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا 2019، چین توانست با قهرمانی در هر دو بخش مردان و بانوان سهمیه مستقیم بگیرد.

راه دیگر کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری است یعنی اگر ایران بتواند بین رنکینگ هشتم تا بیست و یکم المپیک قرار بگیرد، یک سهمیه به دست خواهد آورد.

این در شرایطی است که ایران فعلا در رنکینگ المپیک، دربخش مردان سی و نهم و در بانوان چهل و یکم است.

ایران 18 پله در بخش مردان و 20 پله در بخش بانوان با رسیدن به سهمیه المپیک فاصله دارد و برای جبران این فاصله کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

البته رنکینگ نهایی هم 28 می 2020 (8 خرداد 1399) اعلام می گردد.با این حال فدراسیون قرار است اعزامی به مسابقات هندوستان و سپس قهرمانی آسیا 2020 داشته باشد اگر رکابزنان توانستند امتیاز قابل توجهی کسب نمایند اعزام های دیگری از جمله مسابقات مالزی و سپس مسابقات اروپایی را هم در نظر خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده کسب سهمیه المپیک در کوهستان به انتها خواهد رسید.

در هر حال فدراسیون دوچرخه سواری اگر دنبال کسب سهمیه به وسیله رنکینگ بود باید زودتر از این به فکر می افتاد و اعزام های بیشتری را در نظر می گرفت. جبران این فاصله در رنکینگ المپیک، با توجه به مدت زمان باقی مانده کار بسیار سختی است که حتی خود رکابزنان هم خیلی امیدوار نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 656

به "کورسوی امید فدراسیون دوچرخه سواری برای افزایش سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورسوی امید فدراسیون دوچرخه سواری برای افزایش سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید