هندبال انتخابی المپیک 2020، رده بندی نهایی تیم ها تعیین شد، بحرین دوم و حریف قطر در نیمه نهایی شد

به گزارش مجله هدیه، شب گذشته دور اول مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو برگزار گردید و تیم ایران در گروه خود سوم شد و از صعود به المپیک 2020 بازماند.

هندبال انتخابی المپیک 2020، رده بندی نهایی تیم ها تعیین شد، بحرین دوم و حریف قطر در نیمه نهایی شد

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در آخرین روز از دور اول مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020 توکیو از قاره آسیا تیم ملی هندبال کشورمان در شرایطی که بحرین برابر کره جنوبی با اختلاف یک گل باخت، شانس صعود به دور دوم را از دست داد و در نتیجه بازیکنان ایران در یک بازی فرمالیته برابر کویت با تساوی به کار خود در این مسابقات سرانجام دادند.

آنچه تا قبل از نتیجه بازی ایران پیش بینی می شد صعود بحرین به عنوان تیم نخست و حضور کره جنوبی در دور بعد به عنوان تیم دوم گروه بود. چیزی که بهترین حالت برای بحرین بود چرا که با صعود به عنوان تیم اول، حریف عربستان در نیمه نهایی می شدند. مطمئنا هیچ یک از تیم های گروه دوم دوست نداشتند در دور بعد برابر قطر قرار بگیرند چرا که از قبل از مسابقات نیز تقریبا قهرمانی و کسب سهمیه المپیک توکیو توسط قطر قطعی به نظر می رسید.

بحرین در حالی در صدر گروه دوم قرار داشت که تساوی ایران برابر کویت معادلات را بهم زد و با نتیجه ایران، بحرین و کره جنوبی هر دو 4 امتیازی بودند بودند و برای معین تیم اول و دوم بازی رو در روی آنها ملاک نهاده شد و با توجه به رجحان کره برابر بحرین، چشم بادامی ها در آخرین لحظات به صدر صعود کردند و بحرین حریف قطر در نیمه نهایی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 453

به "هندبال انتخابی المپیک 2020، رده بندی نهایی تیم ها تعیین شد، بحرین دوم و حریف قطر در نیمه نهایی شد" امتیاز دهید

3 کاربر به "هندبال انتخابی المپیک 2020، رده بندی نهایی تیم ها تعیین شد، بحرین دوم و حریف قطر در نیمه نهایی شد" امتیاز داده اند | 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال انتخابی المپیک 2020، رده بندی نهایی تیم ها تعیین شد، بحرین دوم و حریف قطر در نیمه نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید