نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 به زودی رونمایی می شوند

به گزارش مجله هدیه، این طور که به نظر می رسد، نوکیا میخواهد طی هفته های آینده از یک گوشی پرچم دار با نام نوکیا 9.3 PureView و دو گوشی میان رده نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 رونمایی کند.

نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 به زودی رونمایی می شوند

در ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر امسال، از گوشی نوکیا 7.3 رونمایی گردد. اما تاریخ عرضه این محصول با یک تأخیر 2 ماهه به نوامبر موکول شد. به گزارش Nokiapoweruser، گویا باز هم قرار است یک تأخیر 1 ماهه را ببینیم. بدین ترتیب نماینده جدید نوکیا در آخرین ماه سال 2020 یعنی دسامبر رونمایی خواهد شد.

اما به نظر می رسد این تنها گوشی نیست که قرار است آخر امسال رونمایی گردد و در کنار آن شاهد دو محصول دیگر خواهیم بود؛ یک میان رده با نام نوکیا 6.3 و یک پرچم دار با نام نوکیا 9.3 PureView که چندین بار با تأخیر در عرضه روبرو شد.

  • گوشی پرچم دار نوکیا 9.3 احتمالا به زودی معرفی می گردد

به گزارش وب سایت یاد شده، یکی از کارمندان HMD Global بوده که اعلام نمود بار دیگر شاهد تعویق زمان رونمایی از نماینده های جدید نوکیا خواهیم بود. در رابطه با این محصولات خبرهای زیادی منتشر شده چرا که قرار بود خیلی زودتر از این ها رونمایی شوند. برای مثال نوکیا 9 PureView احتمالا با جدیدترین پرچم دار کوالکام یعنی اسنپدراگون 875، پنل 120 هرتزی از جنس OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی با لنز ساخته شده توسط شرکت کارل زایس راهی بازار می گردد.

نوکیا 7.3 5G اما میان رده ای خواهد بود که با اسنپدراگون 690، دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه سه دوربین دیگر روی پنل پشتی (در مجموع 4 دوربین) و همان طور که از نامش پیداست، با پشتیبانی از اینترنت 5G رونمایی می گردد. در کنار آن اما نوکیا 6.3 حضور دارد که یک گوشی مالی است و از اینترنت 5G هم پشتیبانی نمی نماید. به نظر می رسد مشخصات فنی دو میان رده تفاوت زیادی با هم ندارد و در واقع پشتیبانی از اینترنت 5G، اصلی ترین قابلیتی است که آن ها را از هم متمایز می نماید.

با این حال باز هم باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد. نوکیا برای اینکه بتواند نام خود را بار دیگر سر زبان ها بیاندازد، احتیاج دارد هرچه زودتر از پرچم داری قدرتمند و میان رده هایی با قیمت مناسب رونمایی کند و اگر بخواهد به تعویق زمان رونمایی از گوشی هایش ادامه دهد، به نظر می رسد پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

  • تصاویر رندر و مشخصات نوکیا 7.3 فاش شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1373

به "نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 به زودی رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 9.3 PureView، نوکیا 7.3 5G و نوکیا 6.3 به زودی رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید