نمایندگی پورشه اصفهان کجاست؟

به گزارش مجله هدیه، اگر خودروی پورشه داشته باشید و در شهر اصفهان زندگی کنید؛ احتمالا در پی نمایندگی پورشه اصفهان بگردید. مکان رسمی به عنوان نمایندگی پورشه در شهر اصفهان وجود ندارد.

نمایندگی پورشه اصفهان کجاست؟

علت این مسئله کاملا واضح است. در شهر های ایران، حتی شهر های بزرگ، مانند اصفهان تعداد کمی پورشه وجود دارد . در نتیجه کنندگی رسمی پورشه، تنها در مرکز یعنی تهران واقع شده است. ژرمن مانستر کنندگی تعمیرات پورشه در کل ایران است. پس اگر در پی کنندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه در اصفهان می گشت؛ باید به ژرمن مانستر مراجعه کنید که در تهران واقع شده است. در این مقاله به چند مورد از سوال های رایج، که ممکن است برای صاحبان پورشه به وجود بیاید؛ پاسخ های کوتاه می دهیم. شما با مطالعه این سوالات و جواب ها می توانید با خدمات تعمیرگاه پورشه اصفهان به طور کامل آشنا شوید.

خدمات کنندگی پورشه اصفهان چیست؟

خدمات دیتیلینگ و سرامیک و کاور PPF و صافکاریPDR و نقاشی کوره ای خودرو

در پاسخ به این سوال، باید گفت خدمات کنندگی پورشه اصفهان که در تهران واقع شده به دو دسته تقسیم می شود. یک دسته از خدمات مربوط به سرویس دوره ای ماشین و دسته ای از خدمات مربوط به تعمیرات هستند و دیتیلینگ (صافکاری PDR - نقاشی کوره ای و کاور و سرامیک بدنه). ژرمن مانستر، به طور تخصصی می تواند هر سه نوع خدمات را به صاحبان خودروی پورشه ارائه کند. برای انجام سرویس دوره ای برخلاف تعمیرات لازم نیست خودرو به تهران اعزام شود.

در سرویس دوره ای پورشه چه خدماتی ارائه می شود؟

ژرمن مانستر که کنندگی پورشه اصفهان را دارد؛ متخصصان و کارشناسان خود را برای سرویس دوره ای خودرو به شهر اصفهان می فرستد. سرویس دوره ای ماشین، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر سرویس دوره ای انجام نشود؛ ممکن است خسارت های زیادی برای خودروی به وجود بیاید. از جمله خدماتی که به عنوان سرویس دوره ای پورشه ارائه می شود؛ می توان به تعویض روغن موتور و تعویض فیلتر ها اشاره کرد. تعویض فیلتر ها باید از طریق کنندگان تعمیرگاه های تخصصی پورشه انجام شود.

تعمیر پورشه از طریق کنندگی پورشه اصفهان

همان طور که گفته شد؛ مکان اصلی کنندگی پورشه اصفهان در شهر تهران می باشد. در نتیجه نمی توان کار تعمیر پورشه را در شهر اصفهان انجام داد. برای تعمیر پورشه، ابتدا باید این ماشین به تعمیرگاه تخصصی خود منتقل شود. تعمیرگاه تخصصی پورشه در تهران واقع شده است. برای تعمیر خودروی پورشه این ماشین باید از طریق کنندگان هیولا آلمان به تهران منتقل شود. این انتقال به صورت کاملا ایمن و حفاظت شده انجام خواهد شد. پس از انتقال، ابتدا علت ارور و خطای به وجود آمده در ماشین بررسی شده و سپس برای تعمیر ماشین اقدامات لازم انجام می شود و اگر خودروی پورشه نیاز به لوازم یدکی داشته شرکتGerman monster از قطعه های اصلی پورشه برای تعمیر آن استفاده می نماید.

چگونه خودروی پورشه خود را به کنندگی پورشه تحویل داده و از آن ها تحویل بگیریم؟

همان طور که توضیح داده شد؛ در حقیقت مکان مخصوصی به عنوان کنندگی پورشه اصفهان در این شهر وجود ندارد. مکان اصلی این کنندگی در تهران است. کسانی که در اصفهان به عنوان کنندگی پورشه، فعالیت می کنند در حقیقت تعمیرگاه های غیر مجاز هستند. این تعمیرگاه های غیر مجاز می توانند به خودروی شما آسیب بزنند. در پاسخ به سوال چگونه بردن خودرو، باید گفت ژرمن مانستر، این کار را برای شما بسیار راحت کرده است. این کنندگی برای شما خودروبر اعزام می کند تا در ایمنی و حفاظت کامل، خودرو به تهران اعزام شود. پس از تعمیر می توانید شخصا خودرو خود را تحویل گرفته یا دوباره از خدمات خودروبر استفاده کنید. این گونه بعد از اتمام فرآیند تعمیرات خودرو از تهران به آدرس شما در اصفهان اعزام خواهد.

هزینه اعزام خودرو از اصفهان به تهران چقدر است؟

از آن جایی که تعمیرگاه تخصصی کنندگی پورشه اصفهان در این شهر وجود ندارد و در تهران واقع شده، باید خودرو به تهران اعزام شود. هزینه اعزام خودروبر به اصفهان و بردن پورشه به تهران بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است. اگر بخواهید خودروی خود را از طریق خودروبر های غیر حرفه ای انجام دهید؛ ممکن است در اثر حمل اشتباه، به خودروی پورشه شما خسارت های زیادی وارد شود. باید این گونه، هزینه زیادی را باید بپردازید. در نتیجه بهترین انتخاب می تواند کمک گرفتن از ژرمن مانستر باشد تا برای شما خودروبر اعزام کند به همین جهت میتوانید با واحد پشتیبانی و خدمات شرکت ژرمن مانستر کنندگی و تعمیرگاه پورشه تماس فرمایید.

تعمیر پورشه از طریق کنندگی پورشه اصفهان

منبع: فوت و فن
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2231

به "نمایندگی پورشه اصفهان کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگی پورشه اصفهان کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید