نقدی بر صحبت های آقای وعده، وقتی مدیرعامل استقلال همه چیز را وارونه جلوه داد

به گزارش مجله هدیه، مدیرعامل استقلال زودتر از آنچه انتظار می رفت به طرفداران وعده و وعید داد.

نقدی بر صحبت های آقای وعده، وقتی مدیرعامل استقلال همه چیز را وارونه جلوه داد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، صحبت های احمد سعادتمند در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر بیشتر در مدار وعده و وعید قرار داشت. حرف های او که کمتر از یک ماه است به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شده مشابه صحبت هایی بود که محمدحسن انصاری فرد پس از نشستن روی جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس بر زبان آورد.

انصاری فرد وعده داده بود که سالی 150 میلیارد تومان برای پرسپولیس درآمدزایی خواهد شد. سعادتمند نیز وعده درآمدزایی بالغ بر 200 میلیارد تا 300 تومان در سال را داد و تاکید داشت استقلال به باشگاهی استاندارد تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل آبی پوشان در میان وعده های خود به حل مسائل اقتصادی و بسته شدن استقلال برای قهرمانی در آسیا هم اشاره نمود.

این قبیل صحبت ها برای آن است که مدیران جایی در دل طرفداران پیدا نمایند اما پس از مدتی اتفاقات دیگری رقم می خورد. انصاری فرد وقتی حجم بدهی های بالای پرسپولیس را دید و نتوانست باری را از دوش باشگاه بردارد، در سخت ترین شرایط از مدیرعاملی سرخ پوشان کناره گیری کرد. جالب اینکه اظهار داشت پرسپولیس را صدرنشین تحویل داده و خود را مدیرعامل قهرمان دانست.

سعادتمند چه خوشش بیاید چه بدش باید بداند که دیگر دوران دادن وعده های پوچ و توو خالی تمام شده است و اعضای تیم استقلال و مهمتر از آنها طرفداران این تیم از او فقط انتظار مدیریت درست و با برنامه می خواهند.

امید است که سعادتمند بتواند مسائل اقتصادی استقلال را رفع کند و آبی ها را به درآمدزایی برساند، نه اینکه بعد از مدتی کوتاه و در شرایط سخت اقتصادی این باشگاه را به حال خود رها نموده و با مقصر جلوه دادن دیگران استعفا دهد.

در شرایطی که استقلال اسیر مسائل اقتصادی زیادی است و مسائل زیادی لاینحل مانده، سعادتمند زمان مناسبی را برای دادن وعده های مختلف انتخاب نکرد. بهتر بود او بخشی از مسائل اقتصادی را رفع می کرد و بعد از برنامه هایش می گفت. وعده دادن کاری است که هر مدیری توانایی انجام آن را دارد.

سعادتمند به این نکته توجه کند که مدیران زیادی در یک سال گذشته نتوانستند در استقلال دوام بیاورند و خود او نیز در فهرست همان مدیران قرار گرفته است. نام های بزرگی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال قرار گرفتند و پس از گذشت مدت زمان های مختلف، چاره ای جز ترک جایگاه مدیریتی ندیدند. مهم ترین فردی که کوشش زیادی کرد تا به هیئت مدیره استقلال راه پیدا کند، علی فتح الله زاده بود که وقتی حلقه محاصره طلبکاران روز به روز کوچک تر شد، بهترین بهانه برای کناره گیری کردن را در بیماری دید و با بیان اینکه شرایط سختی دارد و معین نیست چه زمانی به بهبودی دست می یابد، از حضور در سمت مدیریتی که داشت، کنار رفت.

روز گذشته فرهاد مجیدی با استوری هایش در واکنش به حرف های سعادتی به نوعی به اظهار داشت که منتظر عمل کردن است تا اینکه وعده بشنود. به نظر می آید حرف های سعادتمند در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر نه فقط ما را متقاعد نکرد بلکه به دل فرهاد مجیدی هم ننشست و بعید است به دل استقلالی ها هم نشسته باشد.

ای کاش مدیرعامل جدید استقلال که مدعی است باشگاهش اصلا بدهی هم ندارد و سعی کرد همه چیز را وارونه نشان دهد، حداقل بعد از انجام دو کار مثبت آن حرف ها را جلوی دوربین تلویزیون می زد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1012

به "نقدی بر صحبت های آقای وعده، وقتی مدیرعامل استقلال همه چیز را وارونه جلوه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدی بر صحبت های آقای وعده، وقتی مدیرعامل استقلال همه چیز را وارونه جلوه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید