نبرد مرگبار شاه کبرا با مامبای سیاه

به گزارش مجله هدیه، همه مردم از مار های سمی در سراسر دنیا وحشت دارند. فقط چهار گونه از مار ها در شبه قاره هند هر ساله 50، 000 نفر را می کشند. با این حال، مار ها بیشتر محتمل است که یکدیگر را به عنوان یک منبع غذایی هدف قرار دهند تا اینکه بخواهند یک فرد را بکشند. چه اتفاقی می افتد اگر دو گونه از مرگبار ترین مار ها در دنیا مقابل هم قرار بگیرند؟ مثلا یک شاه کبرا در مقابل مامبای سیاه. فکر می کنید کدام یک برنده این نبرد مرگبار خواهد بود.

نبرد مرگبار شاه کبرا با مامبای سیاه

به گزارش ساناپرس، مامبای سیاه و سفید به طور گسترده ای به عنوان یکی از سریعترین مار ها محسوب می گردد. آن ها می توانند با سرعت 7 تا 12 مایل در ساعت و حتی به ادعای بعضی منابع 20 مایل در ساعت حرکت نمایند. در همین حال، شاه پادشاه تنها با سرعت 5 مایل در ساعت حرکت می نماید و همین نشان می دهد که مامبای سیاه دارای مزیت سرعت است.

اما از نظر مقدار شاه کبرا بسیار بزرگتر از مامبای سیاه و سفید است. شاه کبرا بین 10 تا 15 پوند وزن دارد، در حالی که مامبای سیاه وزنی حدود 3.5 تا 4.5 پوند وزن دارد. بعلاوه شاه کبرا می تواند بین 10 تا 13 فوت رشد کند و به 18 فوت طول می رسد، اما مامبای سیاه بین 6 تا 9.5 فوت به طور میانه رشد می نماید و به حداکثر طول حدود 14 فوت می رسد. از این نظر شاه کبرا دارای مزیت مقدار است.

عوامل کلیدی در مبارزه بین یک شاه کبرا و یک مامبای سیاه چیست؟ شاه کبرا از مقدار خود برای غلبه بر مار های کوچکتر استفاده می نماید. در این نبرد، شاه کبرا در مقابل مامبای سیاه از عوامل کلیدی خود که توانایی مبارزه، سرعت، دفاع است بهره می برد. با آنالیز هر یک از این عناصر متوجه خواهید شد که مار پیروز این جنگ کدام است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2318

به "نبرد مرگبار شاه کبرا با مامبای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد مرگبار شاه کبرا با مامبای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید