مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک واتس اپ برای آیفون تا سیستم تحویل کالای خودران

به گزارش مجله هدیه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک واتس اپ برای آیفون تا سیستم تحویل کالای خودران

شاید باور کردن این موضوع بسیار سخت باشد اما پژوهشگران پیروز شده اند تا انتها سال 2019 نزدیک به 70 میلیون تصویر مرتبط با خشونت های جنسی و کودک آزاری را در فضای مجازی شناسایی نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازنده تلفن های هوشمند چینی؛ شیائومی همچنان با 43.6 میلیون محموله در سال 2019 بیشترین سهم بازار هند را به خود اختصاص داده است، پس از آن سامسونگ با 31 میلیون دستگاه و ویوو در صندلی سوم با 23.8 میلیون دستگاه واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار سیستمهای هوشمند کنترل خانگی بسیار داغ است. بر همین اساس است که افرد مختلف در تلاشند تا با نصب دقیق ترین سیستمها امنیت خانه خود را از راه دور تضمین نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتس اپ خاتمه حالت تاریک را در آیفون فعال کرد. البته نباید فراموش کنید که نسخه جدید بتا واتس اپ برای iOS با حالت تاریک فعال شده است و هنوز خبری از نسخه پایدار نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سیستم تحویل کالای خودران Nuro اولین نسخه خود را وارد بازار کرد. نسخه ای که از دولت ایالات متحده مجوزهای مهم برای حرکت را دریافت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 821

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک واتس اپ برای آیفون تا سیستم تحویل کالای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حالت تاریک واتس اپ برای آیفون تا سیستم تحویل کالای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید