مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات زن کوهنورد با یاری چراغ قوه تا چوب دستی هوشمند هری پاتر

به گزارش مجله هدیه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات زن کوهنورد با یاری چراغ قوه تا چوب دستی هوشمند هری پاتر

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یک زن کوهنورد که در جهت خود در منطقه ای جنگلی در ایالات متحده مفقود شده بود با یاری نقشه های آنلاین و چراغ قوه آیفون پیدا شد. این در حالی است که چراغ قوه آیفون از غیرمحبوب ترین تکنولوژی های این گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وقتی صحبت از هری پاتر می گردد، بسیاری از افراد به یاد جادوگری خواهند افتاد، اما جالب است بدانید که با یاری چوب جادوی هری پاتر می توان کدنویسی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ژاکت درخشان با شارژ خورشیدی با عنوان یکی از بهترین اختراعات از دید مجله تایم طی سال 2019 میلادی انتخاب شد. این ژاکت جذاب، از یک ماده ساخته شده است که می توان آن را فورا شارژ کرد و برای درخشش در تاریکی کاربردی فوق العاده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از افراد که اهل ورزش و تحرکند مایلند از یک سیستم هوشمند برای نظارت بر سوخت و ساز کربوهیدراتهای بدن خود استفاده نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حدود دو هفته پیش رندرهایی از گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ منتشر شدو اکنون تصاویری جدید از این گوشی منتشر شده که شایعات پیشین را تایید می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

استفاده از تبلیغات همزمان با به روزرسانی یکی از جالب ترین جنبه های تجربه نرم افزار MIUI در تلفن های چینی شیائومی و ردمی ست. به خصوص در مکان هایی مانند هند استفاده گسترده از تبلیغات بسیار مهم است، اما به نظر می رسد جذابیت معرفی تبلیغات در UI نرم افزار شما بسیار زیاد است ، زیرا اکنون ریلمی نیز این کار را انجام می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 742

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات زن کوهنورد با یاری چراغ قوه تا چوب دستی هوشمند هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نجات زن کوهنورد با یاری چراغ قوه تا چوب دستی هوشمند هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید