مقایسه هزینه های زندگی در استرالیا و کانادا

به گزارش مجله هدیه، امروزه مقاصد زیادی برای مهاجرت وجود دارند اما دو کشور کانادا و استرالیا به دلایل مختلفی از جمله اینکه بسیار مهاجر پذیر هستند و کیفیت زندگی بالایی دارند همواره جزء اولین گزینه ها برای مهاجرت افراد بوده اند.

مقایسه هزینه های زندگی در استرالیا و کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از دیگر دلایل اعتبار استرالیا و کانادا می توان به این اشاره نمود که هر دو همچنین در مقابل آشفتگی مالی چند سال گذشته بهتر از از سایر کشورها مقاومت کردند و هرکدام دارای ذخایر زیادی از مواد معدنی هستند. همچنین با افزایش تقاضای جهانی برای کالاها، چشم اندازهای مالی استرالیا و کانادا نیز رشد زیادی نموده است.

پس قبل از اینکه بخواهیم بین این دو کشور تصمیم نهایی خود را بگیریم، بهتر است درباره یکی از مهم ترین علل مربوط به انتخاب بین این دو، یعنی هزینه های زندگی استرالیا و کانادا بپردازیم و ریز هزینه هایشان را مقایسه کنیم.

اختلاف شاخص های قیمتی

قیمت مصرف کننده در کانادا 7.56٪ پایین تر از استرالیا است. قیمت مصرف کننده شامل موارد زیر است:

  • اجاره که در کانادا 8.74٪ پایین تر از استرالیا است.
  • قدرت خرید محلی که در کانادا 4.94٪ کمتر از استرالیا است.
  • قیمت اجاره ملک که در کانادا 11.44٪ کمتر از استرالیا است.
  • قیمت غذای رستوران ها که در کانادا 8.59٪ کمتر از استرالیا است.
  • قیمت خوار و بار که در کانادا 4.94٪ کمتر از استرالیا است.

سایر هزینه های استرالیا و کانادا :

  • متوسط هزینه ماهیانه حمل و نقل در استرالیا حدود 134 دلار کانادا و در استرالیا 95دلار کانادا است.
  • متوسط هزینه ماهیانه امکانات مسکن مثل برق و گاز و غیره در استرالیا حدود 184دلار کانادا و در کانادا 140 دلار کانادا است.
  • متوسط هزینه ماهیانه پیش دبستانی در کانادا حدود 950دلار کانادا و در استرالیا 1.600دلار کانادا است.
  • هزینه خرید پوشاک نیز بطور کلی در کانادا پایین تر از استرالیا است.

اما برای مثال هزینه های دو شهر آدلاید - استرالیا و تورنتو - کانادا را مقایسه می کنیم:

  • برای حفظ همان استاندارد زندگی که می توانید با 5,600 دلار استرالیا در آدلاید (با فرض اینکه در هر دو شهر مسکن اجاره نموده اید) باید حدود 7458.81دلار استرالیا در تورنتو داشته باشید. این محاسبه برای مقایسه هزینه های زندگی از شاخص هزینه اجاره به علاوه مالیات برای مقایسه هزینه های زندگی استفاده می نماید. این فرض سود خالص (پس از مالیات بر درآمد) است.
  • همچنین هزینه های مصرف کننده در تورنتو 14.41٪ بالاتر از آدلاید است.
  • از طرفی هزینه خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهر آدلاید با 3.330 دلار کانادا و در مرکز شهر تورنتو با 10.740دلار کانادا بطور قابل توجهی اختلاف دارند.
  • اما حقوق ماهیانه کارمندان در هر دو شهر تقریبا شبیه هم هستند که در آدلاید 3.860دلار کانادا و در تورنتو 3.400 دلار کانادا می باشد.

ریچموند-هیل

تورن- هیل

حال هزینه های دو شهر پرت - استرالیا و ونکور - کانادا را مقایسه می کنیم:

بطور کلی هزینه های مصرف کننده در ونکور 0.7٪ بالاتر از پرت است که در بین این هزینه ها فقط هزینه رستوران ها در ونکور 6.4٪ پایین تر از پرت است. حقوق ماهیانه نیز در ونکور حدود 3.800دلار کانادا و در پرت 3.600دلار است.

حال با توجه به موارد گفته شده بالا، تا حدودی برای شما معین شد که هزینه های زندگی در کانادا و استرالیا به چه صورت است و اینکه در هر کدام از شهرهای این دو کشور هزینه ها متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کشورهای مختلف و هزینه های آنها و همچنین انتخاب بهترین گزینه برای مهاجرت، با توجه به شرایط شما با مشاورین زاکو در ارتباط باشید.

تفاوت زندگی در کانادا و آمریکا

منبع: اینترنت
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1275

به "مقایسه هزینه های زندگی در استرالیا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هزینه های زندگی در استرالیا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید