مشارکت ماریوت اینترنشنال در ساخت یک هتل بوتیک نو

به گزارش مجله هدیه، لوکال هتل ادونچرز، با همکاری ماریوت اینترنشنال، هتل بوتیک جدیدی در چارلستون افتتاح می کنند که قطعا رضایت مسافران تنوع طلب را جلب خواهد کرد.

مشارکت ماریوت اینترنشنال در ساخت یک هتل بوتیک نو

بهار امسال، یک هتل 50 اتاقی تازه در منطقه تاریخی آنسان بورو (Ansonborough) در چارلستون افتتاح می شود. هتل بلا گریس (Hotel Bella Grace) که قرار است در اواخر بهار در شهر چارلستون، ایالات متحده آمریکا، افتتاح شود، هتل بوتیک تازه و سفارشی با 50 اتاق است که در نزدیکی خانه تاریخی دلانی (Historic Delaney House) ساخته شده است. خانه تاریخی دلانی، در دهه 1830 میلادی بنا شده است و به عنوان اتاق صبحانه و سالن برگزاری جلسه مورد استفاده قرار می گیرد. اتاق های پذیرایی از مهمان ها به سبک اروپایی ساخته شده و دارای یک آشپزخانه و مجهز به فناوری پیشرفته به همراه قابلیت تهویه هوا هستند و از طراحی و تزئینات داخلی زیبایی بهره می برند.

دونالد سیملر، بنیانگذار شرکت مدیریت هتل لوکال هتل ادونچرز (Local Hotel Adventures) در چارلستون، مدیریت هتل بلا گریس را به عهده دارد که فضایی تاریخی دارد، اما تعریفی تازهی از ویژگی های پیشرفته و عملکردهای تازه ارائه می دهد. این هتل، به صورت مستقل طراحی و اداره می شود، اما وابسته به هتل های ماریوت است و در برنامه Rewards Program ماریوت مشارکت دارد.

سیملر گفت:

ما مفتخر و در عین حال، تا حدی شگفت زده ایم که شرکت بزرگی مانند ماریوت تا این مقدار تمایل به نوآوری در شرکت کوچکی مثل ما داشته باشد. همکاری با ماریوت، توانایی ها و منابعی را به ما می بخشد که در رویای خودمان هم تصور داشتن آن ها را نداشتیم.

اولین پروژه مستقل تحت نظر لوکال هتل ادونچر، هتل آندل این (Andell Inn) واقع در جزیره کیاوه (Kiawah Island) است که از زمان باز شدن آن در ماه مارس 2014، هتل آندل این پیروز شده است تبدیل به یکی از محبوب ترین هتل های ماریوت شود که رضایت مهمانان زیادی را جلب کند. ساترین لیوینگ (Southern Living) در سال 2015 آندل این را به عنوان یکی از برترین هتل های تازه افتتاح شده در جنوب معرفی کرد. این هتل در سال 2016 هم از طریق مجله هنر (Art Magazine) به عنوان یکی از برترین هتل های هنری چارلستون معرفی گشت.

سیملر گفت:

من به عنوان مدیر اجرایی هتل های ماریوت اینترنشنال، این شانس را داشتم که یک همکاری ناب با بیل ماریوت و ایان اشراجر برای توسعه این برند داشته باشم.

بیل و ایان، رهبران فوق العاده ای در کسب و کار هستند و تجربه های زیادی در زمینه های مختلف مربوط به زندگی و اداره هتل دارند. آن ها ضمن حفظ احترام یکدیگر، توانایی های متمایز خود را با یکدیگر ترکیب و ماریوت را وارد فضای هیجان انگیز سبک زندگی کردند.

لوکال هتل ادونچرز با پیروی از رویکرد منحصربه فرد ماریوت برای دست یافتن به برتری عملیاتی و کسب رضایت مهمانان و در عین حال با بهره گیری از رویکرد ایان مبنی بر طراحی منحصربه فرد هر هتل، طراحی احساسی و نام گذاری مجذوب کننده و معتبر، تلاش می کند تا به اهداف خود دست یابد.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2039

به "مشارکت ماریوت اینترنشنال در ساخت یک هتل بوتیک نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت ماریوت اینترنشنال در ساخت یک هتل بوتیک نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید