مسئولان ارشد ویتنام برای بازدید از دستاوردهای علمی به ایران می آیند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: سفیر ویتنام در ایران با اشاره به اینکه گزارش مفصلی را برای حضور مدیران ارشد ویتنام در مراکز علمی ایران ارسال می کنم گفت: مسئولان ارشد ویتنام برای بازدید از دستاوردهای علمی به ایران سفر می نمایند.

مسئولان ارشد ویتنام برای بازدید از دستاوردهای علمی به ایران می آیند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

انگوین هونگ تانگ سفیر کشور ویتنام در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس، با اشاره به اینکه از حضور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی بسیار شادمان هستم گفت: ایران از لحاظ علمی در رتبه ای بسیار بالا واقع شده است و بر همین اساس یکی از اولویت های کاری من حضور در محیط های علمی ایران است.

وی اضافه نمود: پارک علم و فناوری خراسان رضوی دارای امکانات بسیار زیادی است و محققان بسیار خوبی در این مجموعه فعالیت می نمایند. گزارشی مفصل را برای حضور مدیران ارشد ویتنام در مراکز علمی ایران ارسال می کنم.

سفیر کشور ویتنام در ایران عنوان نمود: ایران جزء بر ترین کشورهای جهان در حوزه فناوری های نانوتکنولوژی است و ما قطعا در این زمینه همکاری های خود را با جمهوری اسلامی ایران افزایش می دهیم.

هونگ تانگ توضیح داد: پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز جایگاهی بسیار بالا را در منطقه دارد و باید از دستاوردهای علمی این پارک استفاده کنیم.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 342

به "مسئولان ارشد ویتنام برای بازدید از دستاوردهای علمی به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان ارشد ویتنام برای بازدید از دستاوردهای علمی به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید