مدیرعامل وان پلاس عکسی از کنترل وان پلاس TV را منتشر کرد

به گزارش مجله هدیه، وان پلاس یک استراتژی در رابطه با اولین تلویزیون خود دارد و آن این است که هر چند روز یک بار، خبری از این تلویزیون منتشر کند تا مطمئن گردد که همه از معرفی این تلویزیون مطلع هستند و حتی مشتریان آن را، منتظر مراسم معرفی و خرید این تلویزیون بگذارد! حالا مدیرعامل این شرکت به همین دلیل، اولین عکس از کنترل تلویزیون هوشمنت وان پلاس TV را توییت نموده است. و بله اگر شما هم فکر می کنید این کنترل شباهت زیادی به کنترل اپل TV دارد، به هیچ وجه تنها نیستید!

مدیرعامل وان پلاس عکسی از کنترل وان پلاس TV را منتشر کرد

حالا به لطف این تصویر می دانیم که ریموت وان پلاس TV پورت USB-C برای شارژ خواهد داشت. دکمه های ناوبری اندروید هم روی این کنترل وجود دارند چراکه در نهایت، با یک تلویزیون اندرویدی روبرو هستیم. یک دکمه هم برای گوگل اسیستنت دیده می گردد و یک دکمه هم برای وان پلاس که نمی دانیم چه کاربردی می تواند داشته باشد. جالب تر اینکه یک دکمه کاملا خالی هم وجود دارد که احتمالا کاربر می تواند آن را شخصی سازی کند و برای هر عملکردی که مشخص می نماید، از این دکمه استفاده کند. در بالای این ریموت هم یک تاچ پد دیده می گردد که با آن می توان در رابط کاربری وان پلاس TV گشت و گذار کرد.

بار دیگر باید اشاره کنیم که قطعا وان پلاس در ساخت این کنترل، از ریموت اپل TV الهام گرفته است. این تصمیم از آن جایی عجیب است که بسیاری کنترل اپل TV را یکی از بدترین ریموت ها در تاریخ تلویزیون ها می دانند! اما حداقل به نظر می رسد ریموت وان پلاس TV، مشکلاتی که ریموت Apple TV داشته را توانسته حل نماید و حالا کاربر بدون دیدن ریموت هم می داند که دارد کدام دکمه را فشار می دهد.

تلویزیون هوشمند وان پلاس TV در کنار دو گوشی پرچمدار OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro، در ماه جاری میلادی عرضه می گردد اما به هیچ وجه انتظار نداشته باشید که این آخرین خبر در رابطه با تلویزیون پیش از معرفی آن باشد. هیچ بعید نیست فردا یا پسفردا، وان پلاس رسما اعلام کند که این تلویزیون چه تعداد پورت HDMi خواهد داشت!

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 400

به "مدیرعامل وان پلاس عکسی از کنترل وان پلاس TV را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل وان پلاس عکسی از کنترل وان پلاس TV را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید