لامبورگینی Urus S با 666 اسب بخار قدرت معرفی گردید

به گزارش مجله هدیه، لامبورگینی Urus S جدیدترین نسخه شاسی بلند این خودروساز ایتالیایی است که با قدرت شیطانی 666 اسب بخار به طور رسمی معرفی گردید.

لامبورگینی Urus S با 666 اسب بخار قدرت معرفی گردید

لامبورگینی Urus S

خبرنگاران - محمد فتح اللهی - لامبورگینی در ماه های گذشته، نسخه قدرتمندی از Urus را با نام پرفورمانته در Pebble Beach رونمایی کرد. Performante مدلی از Urus بود که می توانست 657 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد.

لامبورگینی اوروس S در حقیقت یک فیس لیفت از نسخه اولیه اوروس به شمار می رود که دارای ویژگی های اسپرت و چشم گیری چون مدل پرفورمانته نیست.

لامبورگینی Urus S

مشخصات فنی لامبورگینی اوروس S

بهتر است این خودرو را ابتدا با مشخصات فنی آن بشناسیم. Urus S همچون سایر نسخه های اوروس از یک موتور V8 بهره می برد. این موتور با افزایش توان حالا قادر است 666 اسب بخار نیرو و 850 نیوتن متر گشتاور فراوری کند.

Urus S با استفاده از این موتور 4 لیتر می تواند در مدت زمان 3.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 305 کیلومتر در ساعت اعلام شد.

لامبورگینی اوروس S بعلاوه در زمان خیره کننده 12.5 ثانیه می تواند از سکون کامل به سرعت 200 کیلومتر در ساعت برسد. اما این شاسی بلند پر فروش لامبورگینی در سگمنت خود تنها نیست.

اگر گروه سوپر SUV ها را بخواهیم آنالیز کنیم باید علاوه بر مدل پرفورمانته لامبورگینی اوروس، به فراری دوازده سیلندر پروسانگوئه و Aston Martin DBX هم اشاره کنیم.

پروسانگوئه با قوای محرکه فوق العاده خود می تواند 725 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد. اما گشتاور 716 نیوتن متری آن از Urus S کمتر است.

استون مارتین DBX 707 هم همانطور که از نامش پیداست، 707 اسب بخار قدرت دارد. موتور 4 لیتری مرسدس بنز این شاسی بلند به لطف توربوشارژها می تواند 900 نیوتن متر گشتاور فراوری کند که 100 نیوتن متر بیشتر از لامبورگینی Urus S است.

طراحی ظاهری لامبورگینی Urus S

لامبورگینی Urus S

Urus S در کنار بهبود عملکرد موتور، بعضی تغییرات ظاهری را هم در بدنه خود به نمایش می گذارد. یکی از مهمترین نشانه های لامبورگینی اوروس S رینگ های مات 22 اینچی آن است که ظاهر فوق العاده ای به این شاسی بلند بخشیده است.

در کنار این رینگ ها، سایز 23 اینچی هم برای تایر های اوروس S قابل سفارش هستند که به رنگ برنزی فراوری می شوند. در بسیاری از نقاط بدنه این خودرو می توان ترکیب رنگ مات و فیبرکربن براق را مشاهده کرد.

لامبورگینی Urus S

گرچه هنوز مدل هیبرید لامبورگینی اوروس معرفی نشده، اما این موضوع را می دانیم که در سال 2024 تمامی خودروهای لاین آپ لامبورگینی با موتور هیبریدی به فروش خواهند رسید.

این خبر هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. اما بعضی از رسانه های خارجی اعلام کردند که لامبورگینی مشغول آنالیز پلت فرم Cayenne Turbo S E-Hybrid برای مدل تازه Urus در سال آینده میلادی است.

لامبورگینی اونتادور به آخر خط رسید / جانشین اونتادور چه زمانی معرفی می گردد؟

ب ام و XM نخستین خودرو پلاگین هیبرید با برند اختصاصی M / مشخصات فنی

ب ام و آلپینا B7 دیگر فراوری نخواهد شد / خداحافظی با سدان لوکس ALPINA

فراری SP51 شاهکاری منحصر به فرد بر پایه 812 GTS / مشخصات فنی

منبع: بیت ران
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2192

به "لامبورگینی Urus S با 666 اسب بخار قدرت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی Urus S با 666 اسب بخار قدرت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید