قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 تیر 1400

به گزارش مجله هدیه، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به خرید مسکن در مشهد، اطراف تهران و خودرو های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی یک هفته گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 تیر 1400

قیمت مسکن در اطراف تهران

میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در پرند طی یک هفته گذشته به شش میلیون و 64 هزار تومان رسیده است. اطلاعات سایت دیوار معین می کند که قیمت مسکن در پردیس دو برابر بیشتر از پرند است. هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در پردیس 12 میلیون و 195 هزار تومان آگهی شده است. طی هفت روز گذشته بیشترین رشد قیمت در اطراف تهران در شهریار به ثبت رسیده. میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در این شهر با رشد 11/1 درصدی، 11 میلیون و 972 هزار تومان آگهی شده است.

اجاره بها در اطراف تهران

پرند ارزان ترین انتخاب برای اجاره نشینی در اطراف تهران است. میانه اجاره کامل یک واحد آپارتمان 80 متری در این شهر دو میلیون و 160 هزار تومان به ثبت رسیده. در شهر اندیشه این رقم به پنج میلیون و 280 هزار تومان می رسد و حدود دو و نیم برابر بیشتر از پرند است.

قیمت مسکن در مشهد

میانه قیمت مسکن در بلوار سجاد شهر مشهد 32 میلیون و 550 هزار تومان است و عدد و رقم ها در این منطقه از میانه قیمت های این شهر اختلاف معناداری پیدا کرده اند. در گلبهار که فاصله 30 کیلومتری با مشهد دارد، قیمت ها حدود هفت برابر کمتر از بلوار سجاد است. همچنین اگر در محله ای مثل سرافرازان کسی قصد تجربه مرکز نشینی را داشته باشد، با پول فروش خانه اش نهایتا در پردیس (اطراف تهران) می تواند صاحب خانه شود.

اجاره بها در مشهد

محله آزادشهر با وجود کاهش پنج درصدی نرخ اجاره بها طی یک هفته، همچنان یکی از گران ترین منطقه ها این شهر برای اجاره نشینی است. صاحب خانه های این منطقه بابت یک واحد آپارتمان مسکونی 80 متری نوساز، ماهانه چهار میلیون و 800 هزار تومان طلب می کنند. مستاجران منطقه آزادشهر اگر بخواهند در اطراف تهران خانه کرایه کنند، تقریبا با همین هزینه در شهرقدس و شهریار می توانند ساکن شوند.

خودرو های ارزان تر از 250 میلیون تومان

پراید 131 (صندوقدار) طی هفت روز گذشته در سایت دیوار به طور میانه 125 میلیون و 190 هزار تومان آگهی شده است. این رقم نشان دهنده افزایش 0/4 درصدی این خودرو ظرف یک هفته است.آگهی های سایت دیوار معین می کند خودرو های کمتر از 250 میلیون تومان بازار، طی هفته گذشته کاهش قیمت نداشته اند.

خودرو های دست دوم و ارزان تر از 200 میلیون تومان

پژو 405 دست دوم که بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی کرده باشد و محصول سال 97 به بعد باشد، چیزی حدود 194 میلیون و 640 هزار تومان خرید و فروش می شود. مدل صفر کیلومتر همین خودرو امروز 233 میلیون تومان قیمت خورد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1798

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 تیر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 تیر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید