قهرمان تنیس روی میز جوانان ایران: توانمندی خود را نشان دادم

به گزارش مجله هدیه، نفر اول جوانان تیم ملی تنیس روی میز ایران با مثبت ارزیابی کردن مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز برای کسب تجربه و رشد بازیکنان نوجوان و جوان گفت: قرار دریافت در چنین شرایطی بسیار خوب است، زیرا باید درهر شرایطی بتوانیم آمادگی خود را در سطح بالا حفظ کنیم.

قهرمان تنیس روی میز جوانان ایران: توانمندی خود را نشان دادم

مهشید اشتری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سطح مسابقات بسیار خوب بود، کسی برای باخت به این مسابقات نیامده بود و همه به نوعی برای برد و کسب سکو پا به میدان گذاشتند، نتایج قابل پیش بینی نبود و البته در این میان شانس با برخی بازیکنان همراه شده بود. میزبانی خوبی نیز اصفهان داشت. رییس هیات اصفهان چون از ورزشکاران این رشته است به خوبی شرایط را درک می نماید و همین موضوع موجب شده تا همواره امکانات و میزبانی های بسیار خوبی در اصفهان ببینیم.

او با بیان این که قرار دریافت در چنین شرایطی بسیار خوب است، زیرا باید در هر شرایطی بتوانیم آمادگی خود را در سطح بالا حفظ کنیم، اضافه نمود: پیش از این لیگ بالاترین سطح مسابقات را داشت، اما در حال حاضر فکر می کنم این مسابقات سطح بالاتری نسبت به لیگ پیدا نموده است. هر چقدر تعداد و تنوع مسابقات ما بیش تر باشد بازیکنان در آمادگی بهتری قرار می گیرند و این برای رشد و پیشرفت بازیکنان ملی پوش بسیار خوب است.

اشتری که بعد از 3 سال ورود به این رشته به عضویت تیم ملی درآمده در مورد وضعیت بازیکنان رده های مختلف گفت: حدود پنج سال است به عضویت تیم ملی درآمده ام و در آخرین مسابقه قهرمان کشوری جوانان نیز قهرمان شدم، در دور نخست مسابقات تور ایرانی با شکست در فینال مقابل ندا شهسواری دوم و الان سوم شدم، بازیکنی هستم که همواره کوشش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. اکثر بازیکنان فعلی تنیس روی میز کشور چنین وضعیتی دارند همه در حال تمرین برای اثبات شایستگی های شان هستند و فدراسیون نیز با برنامه ریزهایی که داشته، توانسته شرایط نسبتا خوبی برای ورزشکاران ایجاد کند.

او با بیان این که در این مسابقات توانمندی خود را نشان دادم، توضیح داد: یکی از برنامه های مثبت فدراسیون برنامه ریزی و اجرای مسابقات تور ایرانی با شرایط و قوانین و مقررات دنیای است تا بازیکنانی که در آن مسابقات شرکت می نمایند بدون تجربه نباشند. نکته مثبت دیگر تقابل بازیکنان سطح پایینی است که در استان های مختلف حضور دارند، آن ها فرصت پیدا می نمایند علاوه بر دیدن مسابقات بازیکنان خوب و با کیفیت، حتی شانس بازی کردن با آن ها را نیز به دست بیاورند که این یک فرصت طلایی است.

اشتری در مورد بازیکنان و مربیان خارجی که فدراسیون به صورت کوتاه مدت برای تمرین به ایران دعوت می نماید، گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از برنامه های خوب فدراسیون است، برای مسابقات آسیایی که در تایلند بود ما حدود چند ماه با بازیکنان و مربی که فدراسیون از کره شمالی دعوت نموده بود تمرین و اردو و حدود یک ماه نیز با مربی چینی رشد خوبی داشتیم. در حال حاضر نیز با توجه به سبک های بازی که در دنیا هست و نقاط ضعف بازیکنان ایرانی، فدراسیون یک بازیکن از چین دعوت نموده است که امیدوارم بتوانیم با تمریناتی که با وی انجام می دهیم در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 406

به "قهرمان تنیس روی میز جوانان ایران: توانمندی خود را نشان دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان تنیس روی میز جوانان ایران: توانمندی خود را نشان دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید