قابلیت واترمارک دوربین در One UI 5.0 به گوشی های سامسونگ می آید

به گزارش مجله هدیه، اینطور که به نظر می رسد، در آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 قرار است قابلیت واترمارک به اپلیکیشن دوربین گوشی های سامسونگ اضافه شود.

قابلیت واترمارک دوربین در One UI 5.0 به گوشی های سامسونگ می آید

در حال حاضر وقتی با بسیاری از گوشی های اندرویدی عکاسی کنید، می بینید که واترمارک هم به گوشه تصویر اضافه می شود. سامسونگ هم چند سال قبل این قابلیت را به گوشی های اقتصادی و میان رده اش اضافه نمود اما هیچوقت شاهد عرضه آن برای گوشی های پرچم دار شرکت نبوده ایم. اما اینطور که به نظر می رسد، با رابط کاربری One UI 5.0 قرار است این اتفاق رخ دهد.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ امکان اضافه نمودن واترمارک به تصاویر را از چندین سال قبل به گوشی هایش اضافه کرده اما در گوشی های پرچم دار، فقط می شود از طریق اپلیکیشن photo editor، آن هم بعد از ثبت یک تصویر این کار را انجام داد. در رابط کاربری تازه اما واترمارک به صورت اتوماتیک و بلافاصله بعد از ثبت هر تصویر روی آن قرار داده می شود.

اگرچه به صورت کلی اضافه شدن واترمارک قابلیتی نیست که تجربه کاربری را متحول کند اما جز معدود قابلیت هایی به شمار میرود که قرار است از گوشی های اقتصادی و میان رده به گوشی های پرچم دار راه پیدا کند. اتفاقی که معمولا هیچوقت شاهد رخ دادن آن نیستیم.

البته این قابلیت تازه در One UI 5.0 کاملا قابل شخصی سازی خواهد بود. این یعنی شما می توانید انتخاب کنید آیا در درجه نخست می خواهید واترمارک به نمایش در بیاید یا خیر. اگر بله، حتی می توانید متن و محل قرارگیری آن را هم شخصی سازی کنید. نکته جالب تر اینجاست که حتی می توانید از لیستی که سامسونگ برای شما در نظر گرفته، نوع فونت نوشته های واترمارک را هم انتخاب کنید.

اینطور که به نظر می رسد، تمام گوشی های سامسونگ که واجد شرایط دریافت One UI 5.0 هستند، این قابلیت تازه را دریافت خواهند کرد. گوشی های اقتصادی و میان رده هم که پیش از این قابلیت یادشده را در خود داشته اند، امکانات شخصی سازی تازه را دریافت خواهند کرد. البته عرضه این قابلیت برای همه گوشی های سامسونگ فعلا در حد یک شایعه است و باید منتظر بمانیم ببینیم خود شرکت چه خبری را در رابطه با این موضوع منتشر می کند.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2180

به "قابلیت واترمارک دوربین در One UI 5.0 به گوشی های سامسونگ می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت واترمارک دوربین در One UI 5.0 به گوشی های سامسونگ می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید