فرانسه و ایتالیا باید از منطقه یورو خارج شوند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: رئیس حزب ضدیوروی آلمان تمرکز بیش از حد اروپا روی یونان را اشتباه خوانده و با اشاره به اینکه فرانسه و ایتالیا هم هنوز نتوانسته اند بر بحران اقتصادی خود غلبه نمایند خواهان خروج این کشورها از منطقه یورو شد.

فرانسه و ایتالیا باید از منطقه یورو خارج شوند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت، برند لوکه رئیس حزب ضدیوروی جایگزینی برای آلمان که اخیراً نتایج خوبی را در نظر سنجی ها به دست آورده است در سخنانی خواهان خروج فرانسه و ایتالیا از منطقه یورو شد.

وی اینکه اخیراً همه در اروپا روی یونان تمرکز نموده اند را اشتباه دانسته گفت: حتی کشور فنلاند به ظاهر پایدار نیز در سالهای اخیر به طور چشمگیری شایستگی رقابت خود در عرصه مالی را از دست داده است. دردآورتر این است که کشورهای مهم و بزرگ منطقه یورو مانند ایتالیا و فرانسه هم هنوز نتوانسته اند بر مسائل و مسائل خود غلبه نمایند و همچنان برای بهبود اوضاع خود مهلت دریافت می نمایند.

حزب ضدیوروی آلمان همچنین خواهان تشکیل یک منطقه یوروی مرکزی متشکل از کشورهایی است که نیروی مالی برابری مانند آلمان دارند. به گفته رئیس حزب ضدیوروی آلمان این منطقه زمانی مفهوم پیدا می نماید که روی گروهی از کشورها که در راستا ثبات قرار داشته و شایسته رقابت هستند محدود گردد که به اعتقاد برند لوکه فرانسه و ایتالیا به این کشورها تعلق ندارند.

وی این گفته خود را این گونه مستدل کرد که این کشورها خسته از صنعتی شدن بوده و گرفتار مشکل بیکاری بالا و مداوم هستند.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 369

به "فرانسه و ایتالیا باید از منطقه یورو خارج شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه و ایتالیا باید از منطقه یورو خارج شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید