ضعیف ترین قشر جامعه هم می توانند از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده نمایند

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات و خدماتی که بانک قرض الحسنه مهر ایران ارائه می نماید به گونه ای است که ضعیف ترین قشر جامعه هم بتواند از آن خدمات استفاده کند.

ضعیف ترین قشر جامعه هم می توانند از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده نمایند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علی توکلی 14 آذرماه در بازدید از مرکز جامع توانبخشی و نگهداری معلولان ذهنی یکتا، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی است که در راستای گسترش و توسعه سنت قرض الحسنه فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: طرح همیاران مهر در راستای یاری به همنوعان و احتیاجمندان است که افراد خیر مبالغی را به صورت یاری های بلاعوض به این بانک واریز می نمایند و بانک خود را موظف می داند احتیاجهای افراد احتیاجمند را رفع کند.

توکلی گفت: در شرایط حاضر نوع دوستی و کارهایی از این قبیل جزء ضروریات است که خوشبختانه در استان ما استقبال مطلوب بوده، به طوری که پول خوبی جمع آوری و نهادهای متولی با معرفی افراد احتیاجمند تسهیلاتی با نرخ 2 درصد در اختیار آن ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از طرح ها موقتی و زودگذر هستند، اعلام کرد: طرح همیاران مهر از جمله طرح هایی است که در حال حاضر احتیاج آن در جامعه احساس می گردد، زیرا علاوه بر وجود افراد احتیاجمند، خیران بسیاری هستند که می توانند مشارکت داشته باشند.

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گفت: تسهیلات و خدماتی که این بانک ارائه می نماید به گونه ای است که ضعیف ترین قشر جامعه هم بتواند از آن خدمات استفاده کند.

وی اعلام نمود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در امسال دو افتخار بین المللی کسب کرد و به عنوان اولین بانک ایرانی و سومین بانک کاملا اسلامی در دنیا معرفی گردید.

در ادامه شهین نظری مدیر مرکز جامع توانبخشی و نگهداری معلولان ذهنی یکتا اظهار کرد: در حال حاضر 50 معلول در این موسسه نگهداری می گردد و 188 پرونده حمایتی در این مرکز وجود دارد که از این تعداد 60 نفر ترخیص دائم بوده و بهزیستی ماهیانه مبلغی را به این موسسه می دهد و این مبلغ در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، همچنین 65 تیم سیار وجود دارد که معلولان در خانه هستند و زیر 14 سال سن دارند.

وی اضافه کرد: استان ما موسسه ای برای نگهداری معلولان کمتر از 14سال ندارد.

نظری گفت: ماهانه یک بار پزشک، پرستار، روانکاو، گفتار درمان، مددکار و روانشناس برای سرکشی و ساماندهی کار درمان به منازل معلولان اعزام می گردد.

وی اعلام کرد: متاسفانه به فرزندان معلول در جامعه بهایی داده نمی گردد و اگر خانواده ای دارای فرزند معلول باشد اجازه نمی دهند معلول وارد اجتماع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 647

به "ضعیف ترین قشر جامعه هم می توانند از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعیف ترین قشر جامعه هم می توانند از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید