سیما صدیقی: تیم والیبال پارسه هنوز طلب های مان را نداده است

به گزارش مجله هدیه، سیما صدیقی، سرمربی تیم والیبال بانوان پارسه گفت: پس از گذشت دوسال هنوز تیم پارسه طلب های مان را پرداخت نکرده است.

سیما صدیقی: تیم والیبال پارسه هنوز طلب های مان را نداده است

سیما صدیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از دو سال پیش در لیگ والیبال بانوان دیگر حضور ندارم. این در حالی است که نزدیک به 20 سال با تیم های مختلف همکاری داشتم و سال ها در لیگ بانوان فعالیت داشت.در طی این سال ها نیز با تیم های خوب و عنوان دار همکاری داشتم .

وی اضافه نمود: پس از منحل شدن تیم گاز و جایگزینی تیم پارسه با مسائل بسیاری روبرو شدم که ترجیح می دهم دیگر در لیگ نباشم. تیم پارسه به تمام معنا شرایط کار را برای کادرفنی و بازیکنان سخت نموده بود.

سرمربی پیشین تیم امید بانوان ادامه داد: زمانی که بدانم کارم به هدفی نمی رسد آن را انجام نمی دهم. دوست ندارم عده ای دیگر را هم بلا تکلیف نگه دارم. بازیکنان به این امید که در لیگ حضور دارند و بازی می نمایند و درآمدی به دست می آورند با این تیم قرارداد بستند اما مسئولان تیم پارسه به رغم پیگیری های مداومی که داشتیم طلب هایمان را پرداخت نکرد. مسئولان این تیم با آبروی ما بازی کردند. با اسم ما برای بازیکنان لباس تهیه کردند اما هزینه لباس ها را نیز پرداخت ننموده اند.

صدیقی یادآورشد: زمانی که می بینم تیم ها وارد لیگ می شوند اما مسئولان تیم به تعهدات خود پایبند نیستند و در نهایت به منحل شدن تیم می انجامد ترجیح می دهم از همان ابتدا همکاری نداشته باشم.

وی توضیح داد: مشکل برسر نحوه قراردادها نیست. قراردادهای منعقد شده بانوان نیز به مانند مردان براساس قراردادهای فدراسیون است. با این تفاوت که مبلغ قراردادهای مردان بسیار بالاست و رقم قرارداد بانوان کم. بازیکن تیم مردان زمانی که 600 میلیون تومان قرارداد می بندد در صورت ایجاد مشکل توانایی پرداخت حق الوکاله وکیل برای رسیدن به قراردادش را دارد. اما در تیم بانوان با این قراردادها چه گونه وکیل بگیرند تا به طلب هایشان برسند.

سیما صدیقی گفت: آنچه برای من مهم است رشد و توسعه والیبال بانوان و شنیدن خبرهای خوش درباره والیبال بانوان است. امیدوارم لیگ سال جاری بانوان بدون مشکل برگزارشود وهیچ تیمی در ادامه راه نماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 66

به "سیما صدیقی: تیم والیبال پارسه هنوز طلب های مان را نداده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیما صدیقی: تیم والیبال پارسه هنوز طلب های مان را نداده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید