سقوط استقلال؛ از قهرمانی با فرهاد تا سومی با ساپینتو

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران- استقلال روز گذشته پیروز شد مس رفسنجان را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و 59 امتیازی گردد، ولی با توجه به آنکه فقط یک بازی تا خاتمه مانده، حتی اگر پرسپولیس و سپاهان در هفته آخر ببازند و استقلال هم بازی اش را ببرد، باز تأثیری نخواهد داشت و این تیم دستش به جام قهرمانی نمی رسد.

سقوط استقلال؛ از قهرمانی با فرهاد تا سومی با ساپینتو

به گزارش خبرنگاران، استقلال در شرایطی قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد که فصل پیش با ثبت نتیجه ای درخشان به همراه فرهاد مجیدی توانست بدون شکست جام قهرمانی را آن هم بعد از طلسمی 9 ساله به دست بیاورد. خروج فرهاد از استقلال به مقصد امارات و آمدن ریکاردو سا پینتو اگرچه تیم آبی پوش تهرانی را تا یک هفته مانده به خاتمه امیدوار نگه داشته بود، ولی دست آخر بی فایده شد و آن ها جام را به رقبای مستقیم یعنی پرسپولیس و سپاهان تقدیم کردند.

استقلال به کارش در این فصل با ایستادن در رتبه سوم خاتمه می دهد. آن ها حتی اگر در ملاقات آخر ببرند و سپاهان ببازد، باز هم این سپاهان است که بالاتر از استقلال به علت عملکرد بهتر در بازی های رودررو قرار می گیرد. استقلال حالا فقط می تواند امیدوار باشد که در جام حذفی به قهرمانی برسد؛ گو اینکه آنجا هم پرسپولیس حضور دارد و شرایط چندان ساده نخواهد بود. استقلال در هفته آخر در استادیوم آزادی میزبان تراکتور، تیم چهارم جدول است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2289

به "سقوط استقلال؛ از قهرمانی با فرهاد تا سومی با ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط استقلال؛ از قهرمانی با فرهاد تا سومی با ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید