سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری یک شرکت چینی در کرمانشاه

به گزارش مجله هدیه، خبرنگاران: استاندار کرمانشاه در دیدار یک هیئت مالی از کشور چین با اشاره به ظرفیت های مناسب کرمانشاه در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تجارت گفت: شرایط خوب کرمانشاه برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی یک فرصت است.

سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری یک شرکت چینی در کرمانشاه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در دیدار با یک هیئت مالی از کشور چین که عصر امروز در استانداری کرمانشاه انجام شد با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های خاص استان کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان با داشتن نیروی انسانی و ظرفیت مناسب در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تجارت از استان های مهم کشور است گفت: خوشبختانه امروز امنیت خوبی در کشور وجود دارد و همین امر منجر به ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران شده و استان کرمانشاه نیز دارای امنیت خوب و مناسبی برای امر سرمایه گذاری است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به رغبت هیئت چینی و همچنین صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت برای سرمایه گذاری در سه بخش لاستیک، فولاد و ظروف چینی در کرمانشاه گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه در تامین مواد اولیه مورد احتیاج برای سرمایه گذاران شرایط بسیار خوبی دارد و این موضوع می تواند برای سرمایه گذاران یک فرصت مناسب قلمداد گردد.

رضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب دو کشور ایران و چین گفت: ما نیز علاقمند به گسترش ارتباط با چین برای سرمایه گذاری در استان به منظور اجرای پروژه های کلان و بزرگ هستیم و امیدواریم با انعقاد قرارداد که خوشبختانه مقدمات ابتدایی آن فراهم شده است زمینه حضور سرمایه گذاران چینی و همچنین صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت که با سرمایه گذاران چینی در ارتباط است فراهم گردد.

در این دیدار دبیر اول سفارت مالی و بازرگانی کشور چین نیز گفت: ما از شرایط و ظرفیت های مناسب استان کرمانشاه اطلاع داریم و با جدیت آماده سرمایه گذاری و حمایت از شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در این استان هستیم و در سفر سفیر چین به استان کرمانشاه، وی ما را با شرایط خوب استان کرمانشاه آشنا ساخت و ما نیز از شرکت های چینی جهت انجام سرمایه گذاری در کرمانشاه حمایت خواهیم کرد.

شرکت چینی در کرمانشاه 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری می نماید

مدیرعامل صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت با اشاره به اینکه این هیئت چینی دومین شرکت برتر در چین با فعالیت در 150 گرایش تولیدی هستند گفت: برای انجام کارهای مقدماتی و حضور سرمایه گذاران چینی، کوشش های خوبی در استان کرمانشاه صورت گرفته که این نشان از وجود زمینه مناسب برای انجام طرح های صنعتی کلان با هماهنگی مدیریت ارشد استان دارد.

نوری با بیان اینکه بهترین مکان های تفریحی و توریستی در شهر هنگ گنگ توسط این شرکت ساخته شده است اظهار کرد: با انعقاد قرارداد نهایی با مشارکت هیئت چینی و شرکت صنایع آهن و فولاد سپهر صنعت و اجرای سه طرح فولاد، لاستیک و ظروف چینی حدود سه میلیارد دلار در استان سرمایه گذاری شده که زمینه فرصت شغلی 12هزار نفر نیز فراهم می گردد.

شرکت صنایع آهن و فولاد سپهر که با برند شرکت چینی CPMIEC فعالیت دارد برای سرمایه گذاری در اجرای طرح های صنعتی در همکاری و هماهنگی با شرکت های چینی در ایران نیز به منظور اجرای طرح های صنعتی مشارکت و نقش دارد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 464

به "سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری یک شرکت چینی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری یک شرکت چینی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید