سخت گیری شدید مسئولان مرزی کانادا برای مسافران آمریکایی راهی آلاسکا

به گزارش مجله هدیه، سازمان خدمات مرزی کانادا دارد قوانین خود برای آمریکایی هایی که در جهت خود به سمت آلاسکا از غرب کانادا عبور می نمایند را سخت تر می نماید تا بتواند بیشتر با گسترش کووید-19 مقابله کند.

سخت گیری شدید مسئولان مرزی کانادا برای مسافران آمریکایی راهی آلاسکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

از آدینه، ملیت های خارجی که برای اهداف ضروری به آلاسکا سفر می نمایند فقط می توانند به وسیله پنج عبورگاه مرزی در غرب کانادا وارد کشور بشوند.

هر بازدیدنماینده اجازه خواهد داشت برای خاتمه دادن به سفر خود یک بازه اقامت منطقی داشته باشد ولی حتما باید از مستقیم ترین راستا به سمت آلاسکا استفاده کند.

بیانیه سازمان خدمات مرزی همچنین می گوید که بازدیدنمایندگان باید از تمام پارک های ملی، مکان های تفریحی و فعالیت های گردشگری سر راه اجتناب نمایند و وقتی کشور را ترک می نمایند به افسران مرزی کانادا گزارش بدهند.

در این بیانیه آمده که به هر راننده یک تگ داده می گردد که از آیینه خود آویزان کند که نشان از پیروی از قوانین دارد. این تگ شامل تاریخی می گردد که فرد باید طبق آن کانادا را ترک کند.

نخست وزیر بریتیش کلمبیا جان هورگان پنج شنبه در بیانیه ای از این قوانین ابراز خوشحالی کرد و به خاطر گوش دادن به نگرانی های مردمی که در استان زندگی می نمایند از دولت فدرال تشکر کرد.

او گفت: مشتاق دیدن روزی هستیم که مرزهای مان دوباره باز می شوند و می توانیم به تمام مسافران خوش آمد بگوییم اما هنوز به آنجا نرسیده ایم.

جان استرایکر وزیر خدمات جوامع محلی یوکان هم این قوانین جدید را خبری عالی خواند.

در حال حاضر آمریکایی ها در راستا خود به سمت آلاسکا می توانند 24 ساعت در یوکان باشند اما باید از راستاهای معین شده حرکت نمایند.

اما نگرانی هایی وجود دارد که تعدادی از مسافران از قوانین پیروی نمی نمایند. مسئولان تا به حال صدها شکایت درباره مسافران خارج از منطقه دریافت نموده اند.

استرایکر گفت قوانین جدید باعث می شوند مسئولان راحت تر بتوانند آمار افرادی که در یوکان رفت و آمد دارند را داشته باشند.

اگر مسافر آمریکایی در هر مرحله از سفر خود از اجرای قوانین تخطی کند ، جریمه آن می تواند تا 750 هزار دلار و یا تا شش ماه زندان باشد. اگر معین گردد که تخطی او سبب شده تا جان فردی در کانادا به خطر بیافتد و یا حتی به شکل غیرمستقیم موجب مرگ فرد گردد ، این جریمه می تواند تا یک میلیون دلار و یا سه سال زندان افزایش یابد.

به مسافران توصیه شده که تمام اسناد مورد احتیاج خود را همراه داشته باشند تا بتوانند دلایل سفر خود در کانادا را توجیه نمایند.

در حالیکه تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در آمریکا طی هفته های اخیر اوج گرفته، در بسیاری از بخش های کانادا رویکرد خشم آلودی نسبت به خودروهای دارای پلاک آمریکایی وجود دارد.

به همین دلیل گزارشهای متعددی از صدمه زدن به خودرو افرادی که با پلاک آمریکا رانندگی می نمایند از سوی کانادایی هایی منتشر شده است . بیشتر کانادایی ها معتقدند این مسافران آمریکایی به صورت غیرقانونی در کانادا هستند و ممکن است ویروس را پخش نمایند.

البته چند دلیل معتبر هم برای حضور رانندگان دارای پلاک آمریکایی در کشور وجود دارد. آن ها ممکن است در مشاغل ضروری فعال باشند، خانواده نزدیک در کانادا داشته باشند یا شهروند یا ساکن کانادایی باشند.

در حال حاضر قرار است مرز آمریکا و کانادا حداقل تا روز بیست و یکم آگوست بر ترافیک غیرضروری بسته باقی بماند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1228

به "سخت گیری شدید مسئولان مرزی کانادا برای مسافران آمریکایی راهی آلاسکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت گیری شدید مسئولان مرزی کانادا برای مسافران آمریکایی راهی آلاسکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید