روحانی: مشکل حل شد و به قزاقستان می روم، به قهرمانی آسیا هم فکر می کنیم

به گزارش مجله هدیه، مربی تیم ملی کاراته گفت: خیلی ها دوست داشتند همراه تیم ملی به قزاقستان نروم اما مشکل حل شد و تیم را همراهی می کنم.

روحانی: مشکل حل شد و به قزاقستان می روم، به قهرمانی آسیا هم فکر می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین سفر ارزان به ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

حسین روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص همراهی تیم ملی کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: خیلی ها از اینکه به همراه تیم اعزام نمی شدم شادمان می شدند و دوست داشتند در اعزام به قزاقستان نیز حضور نداشته باشم اما مسئله ای ندارم و سه شنبه یا چهارشنبه به این کشور می روم.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه هفته گذشته مشکل حل شد به همین دلیل چند روز دیرتر از بچه ها اعزام خواهم شد. شرایط تیم هم خوب است و بعد از بازی های کشورهای اسلامی سعی کردیم بیشتر روی نقاط ضعف بچه ها تمرکز کنیم و به تقویت آنها بپردازیم. در فرصتی که داشتیم تمام تلاشمان را کردیم و امیدوارم بهترین نتیجه حاصل گردد.

مربی تیم ملی کاراته گفت: مسئولان فدراسیون تا جایی که از دست شان برمی آمد تیم را حمایت کردند و امکانات با توجه به توان فدراسیون بد نبود. در دوره قبلی رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار گردید ایران در مجموع در کمیته مردان یک مدال طلا گرفت و نهایتا سوم شد اما در این دوره با امیدواری بیشتری به مسابقات می رویم و حتی به قهرمانی هم فکر می کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 723

به "روحانی: مشکل حل شد و به قزاقستان می روم، به قهرمانی آسیا هم فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: مشکل حل شد و به قزاقستان می روم، به قهرمانی آسیا هم فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید