رضا فیاضی از حال سحر ولدبیگی خبر داد

به گزارش مجله هدیه، رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که از ویروس کرونا رهایی یافته، با اعلام این که چند روزی است به تهران بازگشته، از حضورش در پروژه خانه پرتقالی ها خبر داد.

رضا فیاضی از حال سحر ولدبیگی خبر داد

به گزارش ایسنا، این بازیگر در گفت وگویی گفت: چند روزی است به تهران بازگشته ام و کارم را با پروژه خانه پرتقالی ها شروع کرده ام و خدا را شکر حالم خیلی خوب است و مشغول کار هستم. فکر می کنم طی یک ماه و نیم آینده تصویربرداری خانه پرتقالی ها برای پخش از شبکه دو سیما به سرانجام برسد.

او همچنین گفت: از مدت ها قبل با پروژه خوشنام قرارداد بسته ام و قرار بود این هفته وارد کار شوم و نقشم شروع شود، اما متاسفانه دوست و همکار عزیزمان سحر ولدبیگی دچار کسالتی شده اند و گویا سرما خورده اند که نیاز به استراحت دارند، اما کار متوقف نشده و دوستان مشغول تصویربرداری اند، اما سکانس های من با ایشان فعلا متوقف است تا حالشان بهبود پیدا کند و بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.

فیاضی تاکید کرد: گویا از تمام عوامل سریال خوشنام تست کرونا گرفته شده و خدا را شکر مسئله ای نبوده است. خانم ولدبیگی را هم نمی دانم که کرونا است یا سرماخوردگی، اما فکر می کنم ایشان سرما خورده اند؛ ان شاءالله با استراحت حالشان بهتر شود.

او در سرانجام گفت: امیدوارم همه چیز روبه راه باشد و همه همکاران و مردم عزیز شرایط خوبی داشته باشند. واقعا از صمیم قلب خوشحالی و شادی مردم را آرزو می کنم و امیدوارم بتوانیم همه بحران های موجود را پشت سر بگذاریم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1971

به "رضا فیاضی از حال سحر ولدبیگی خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا فیاضی از حال سحر ولدبیگی خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید