رشد 64 درصدی تماشای انیمیشن در اپلیکیشن دیجیتون

به گزارش مجله هدیه، به گزارش روابط عمومی دیجیتون، همزمان با فراگیرشدن ویروس کرونا در کشور، دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری بچه ها و نوجوانان خود را مسئول دانست در راستای مسئولیت اجتماعی خود سرویس خود را رایگان ارائه کند.

رشد 64 درصدی تماشای انیمیشن در اپلیکیشن دیجیتون

به گزارش روابط عمومی دیجیتون، همزمان با فراگیرشدن ویروس کرونا در کشور، دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم صوتی و تصویری بچه ها و نوجوانان خود را مسئول دانست در راستای مسئولیت اجتماعی خود سرویس خود را رایگان ارائه کند.

این سرویس با ارائه رایگان حداقل 4.000 عنوان محصول شامل کارتون، موزیکال، کتاب های صوتی و محتوای درسی کوشش می نماید علاوه بر تامین اوقات فراغت برای بچه ها در منزل، هیچ کودکی با حفظ سلامتی خود از تحصیل جا نماند.

دیجیتون به عنوان مجموعه ای فعال در حوزه سرگرمی کودک از اواسط اسفند ماه در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود سرویس خود را با شعار همه با هم برای ایران رایگان ارائه کرد تا والدین بتوانند با استفاده از این سرویس محیط خانه را برای بچه های که در منزل به سر می برند مناسب نمایند.

هدف دیجیتون از این اقدام تامین سرگرمی برای بچه ها در منزل، آسودگی خاطر والدین و حفظ نشاط و سلامتی آنها بود. آنالیز رفتار کاربران دیجیتون در چندین روز گذشته نشان می دهد که تماشای انیمیشن در این سرویس رشد 63 درصدی داشته است.

همچنین تعداد مشاهده ویدئو در دیجیتون 41 درصد رشد داشته است. تماشای محصولات درسی دیجیتون همچنین به میزان 3 برابر خود رسید.

پربازدیدترین انیمیشن های دیجیتون

استقبال گسترده از این سرویس در هفته گذشته و افزایش رشد میزان تماشا بیانگر این موضوع است که تماشای کارتون و انیمیشن به عنوان یک ابزار سرگرمی سهم بسزایی در تامین اوقات فراغت بچه ها دارد. محصولات درسی دیجیتون نیز در شرایط این چنینی که دسترسی به مدرسه همانند گذشته وجود ندارد میتواند همراه خوبی برای دانش آموزان باشد.

گفتنی است کارتون فروزن 2، باب اسفنجی، پاندای کنگفو کار، مربی اژدها ، شیرشاه، سریال تایتان های جوان به پیش، ترول ها، لاکپشت های نینجا، بچه رئیس و داستان اسباب بازی 4 در این مدت پربازیدترین انیمیشن هایی بودند که توسط کاربران مشاهده شدند.

تماشای محصولات درسی در دیجیتون

علاقه مندان به منظور استفاده از سرویس دیجیتون به صورت رایگان می توانند کلمه سلامت را به شماره 20006000 بفرستند. دیجیتون با این اقدام امیدوار است بتواند گامی در راستای جهت سلامت و شادابی تمامی بچه ها و نوجوانان بردارد.

گفتنی است دیجیتون اولین و کامل ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن با بیش از 500.000 نصب فعال مناسب برای سنین مختلف با ترافیک رایگان است که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون های هوشمند قابل اجراست.

انیمیشن های دارای دوبله اختصاصی، سیستم کنترل والدین، سیستم تنظیم هوشمند کیفیت و تماشای آسان و بدون قطعی و دسته بندی شدن انیمیشن و کارتون ها برای انواع سلیقه ها از ویژگی های این سرویس است.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 937

به "رشد 64 درصدی تماشای انیمیشن در اپلیکیشن دیجیتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 64 درصدی تماشای انیمیشن در اپلیکیشن دیجیتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید