راهنمای سفر به سئول ، بهترین زمان سفر به پایتخت کره جنوبی چه ماهی است؟

به گزارش مجله هدیه، سفر به سئول پایتخت کره جنوبی ، شهری ترکیبی فوق العاده از آسمان خراش های مدرن، خانه های چوبی سنتی عجیب و غریب و کوچه های سنگی پر زرق و برق است. این شهر فرهنگ کره ای را با تمام شکوه خود نشان می دهد و تاریخ سنتی را با معماری مدرن ترکیب می نماید. موزه ملی کره جنوبی یکی از نمونه های اصلی است: ساختمانی براق و حاوی بعضی از آثار هنری چشمگیر از گذشته کره است. سئول قطعا یک جواهر در تاج کره جنوبی است.

راهنمای سفر به سئول ، بهترین زمان سفر به پایتخت کره جنوبی چه ماهی است؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید

بهترین زمان سفر به سئول

بهار (مارس - می) بهترین زمان برای بازدید از سئول چون آب و هوا دلپذیر است و می توانید شاهد مراسم سالانه Jongmyo Daeje باشید، این یک مراسم قدیمی با موسیقی و پایکوبی کره ای ، در اولین یکشنبه ماه می است.

تابستان (ژوئن - اوت) آغاز فصل باران های موسمی است و شهر گرم و مرطوب می باشد. درجه حرارت در بالای بیست شناور و بیشتر باران ها در جولای رخ می دهد.

پاییز (سپتامبر-نوامبر) زمانی ایده آل برای بازدید سئول چرا که درجه حرارت بین 12C تا 26C می باشد. این شهر با برگ درختان قرمز، زرد و نارنجی مملو از رنگ است که پس زمینه مناسبی برای عکس های تعطیلات ارائه می نماید.

زمستان (دسامبر - فوریه) می تواند بسیار سرد باشد، و دمای آن اغلب به منفی می رسد. وقت خود را در یک موگاکوتانگ یا حمام کره ای صرف کنید تا گرم شوید.

گشت و گذار در سئول

حمل و نقل عمومی برای استفاده از گردشگران در سئول کارآمد، تمیز و آسان است. از اتوبوس های زرد شهر استفاده کنید که بسیار دوست دار توریست هستند، همه اطراف مرکز شهر سئول را نشان می دهد و در ایستگاه های اصلی و نقاط توریستی محبوب و مناطق خرید شیک می ایستد. متروی سئول نیز یک راه عالی برای گردش در اطراف شهر است - خطوط رنگی و اطلاعیه های انگلیسی یاری زیادی به سفر بدون دردسر می نمایند.

هتل های در سئول

هتل ها در سئول به خاطر تمیز بودن و خدمات استثنایی شناخته شده اند. از هتل های 5 ستاره پر زرق و برق، مانند The Shilla - که انتخاب محبوب مشاهیر و خاندان سلطنتی است تا هتل های ساده و سنتی مانند مسافرخانه Anguk، گزینه های کافی در این شهر فوق العاده مدرن برای هر بودجه وجود دارد.

خرید در سئول

سئول یک جای امن برای خریداران است، با فروشگاه های شیک کافی، مراکز خرید چشمگیر و بازارهای جذاب به منظور جلب نظر هر یک از مردان و زنان عاشق خرید.

جاذبه های اصلی که باید دید

موزه ملی کره

اقامت در سئول بدون بازدید از موزه ملی کره ناقص است. با بیش از 13،000 اثر هنری در نمایشگاه، از جمله مجسمه ها، سلاح ها و نقاشی ها، نگاهی اجمالی به گذشته متنوع و جذاب کره خواهید داشت.

Changdeokgung و باغ مخفی

این میراث جهانی یونسکو شامل یک مجتمع کاخ قرن 15 و یک باغ کره ای خیره نماینده است. کاخ محل اقامت بسیاری پادشاهان کره ای و فرزندانشان تا سال 1989 بوده است و امروزه می توان کاخ و باغ را به وسیله تور دیدن کرد.

یادبود جنگ کره

این موزه با استفاده از سایت سابق ستاد ارتش، تاریخ جنگ کره را آنالیز می نماید. نمایشگاه جنگ کره (1950-1953) جالب است و باعث می گردد سفر پرباری داشته باشید.

منبع : worldtravelguide.net

منبع: چمدان
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 677

به "راهنمای سفر به سئول ، بهترین زمان سفر به پایتخت کره جنوبی چه ماهی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سئول ، بهترین زمان سفر به پایتخت کره جنوبی چه ماهی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید