دیگر سالمندان محله باغ خزانه دچار آلزایمر و زوال عقل نمی شوند؟ ، راه حلی که متخصصان در مساجد یاد می دهند (طراح خانه ویلایی)

به گزارش مجله هدیه، پیشرفت علم و دانش به یاری بشر آمده تا بتواند با یاری راه حلهایی از بعضی بیماری ها مثل آلزایمر خلاص گردد. اینجاست که مدیران و کارشناسان کوشش می نمایند این یافته ها را در اختیار شهروندان قرار دهند تا معلوماتشان را افزایش و راه حل مناسب را برگزینند؛ مثل اتفاق خوبی که در محله باغ خزانه افتاده است.

دیگر سالمندان محله باغ خزانه دچار آلزایمر و زوال عقل نمی شوند؟ ، راه حلی که متخصصان در مساجد یاد می دهند (طراح خانه ویلایی)

جهت دریافت خدمات طراح خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به همت مسئولان اداره سلامت شهرداری منطقه17، دوره های آموزشی و مشاوره ای ویژه در مساجد محله باغ خزانه برگزار می گردد که موضوع آن آشنایی با بیماری آلزایمر و زوال عقل و شناخت راه ها و روش های پیشگیرانه و درمانی برای گروه سالمندان است. کارشناسان اداره سلامت این شهرداری عقیده دارند اگر سالمندان محله باغ خزانه به طور منظم و مستمر در این دوره های آموزشی شرکت نمایند، دیگر دچار آلزایمر و زوال عقل نمی شوند، چراکه متخصصان و کارشناسان باتجربه ای در مساجد حضور دارند که وظیفه شان یاری به بهبود شرایط سلامت سالمندان و جلوگیری از بیماری های شایع این دوران است.

اکنون کارگاه آموزشی اداره سلامت شهرداری منطقه17 در تمامی مساجد محله باغ خزانه راه اندازی شده و کارشناسان اداره سلامت و متخصصان علم تغذیه و روان شناسی در ساعات معین شده حضور دارند و در مورد علائم و نشانه های بیماری آلزایمر، دلیل بیماری، درمان بیماری و بعلاوه توجه به تغذیه سالم، کنترل کلسترول، جلوگیری از چاقی، مصرف امگا3 و ماهی، ورزش کردن و موارد دیگر توضیحاتی ارائه می نمایند.

کارگاه های آموزشی چگونگی پیشگیری و درمان آلزایمر ویژه سالمندان به صورت مستمر از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر در همه مساجد محله باغ خزانه برگزار و حضور ساکنان دیگر نیز تا زمان برپایی این دوره ها در محله های دیگر منطقه17 بلامانع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2198

به "دیگر سالمندان محله باغ خزانه دچار آلزایمر و زوال عقل نمی شوند؟ ، راه حلی که متخصصان در مساجد یاد می دهند (طراح خانه ویلایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر سالمندان محله باغ خزانه دچار آلزایمر و زوال عقل نمی شوند؟ ، راه حلی که متخصصان در مساجد یاد می دهند (طراح خانه ویلایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید