دکوراسیون پاییزی منزل با 10 ایده گرم و دلچسب!

به گزارش مجله هدیه، در اولین روزهای پاییز می خواهیم با هم 10 ایده دکوراسیون پاییزی را مرور کنیم و با ایده های خلاقانه و جذاب تزیینات پاییزی بیشتر آشنا شویم با ما همراه شوید.

دکوراسیون پاییزی منزل با 10 ایده گرم و دلچسب!

جهت دریافت خدمات آلاچیق مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

پاییز را با رنگ ها به دکوراسیون خانه بیاورید

به گزارش خبرنگاران به نقل از چیدانه ،پالت رنگی مناسب پاییز:

  • نارنجی
  • زرد
  • قهوه ای
  • زرشکی
  • سبز
  • کرم

اولین قدم و البته ساده ترین راه برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی تغییر رنگ هاست. با تغییرات کوچک آغاز کنید، از پالت رنگی پاییز یاری بگییرید و ببینید در کمد های منزل تون چه چیز هایی پیدا می کنید. رنگ های تیره و گرم بهترین انتخاب برای دکوراسیون پاییز هستند.

استفاده از عنصر های پاییزی در دکوراسیون

چه چیز هایی شما را یاد پاییز می اندازد؟ استفاده از عناصر خاطره انگیز و هویت بخش پاییز در دکوراسیون می تواند هر چه بیشتر روح این فصل زیبا را به عمق خانه بیاورد. کدو حلوایی، میوه های پاییزی، برگ های خزان، پارچه های پشمی، چوب، گندم و... به عنوان مثال برای استفاده از هر کدام از این عناصر می توانید، گوشه ای از خانه مانند روی میز، لب شومینه، روی دیوار، روی مبلمان، آشپزخانه و ورودی خانه را در نظر بگیرید.

تغییر روتختی در دکوراسیون اتاق خواب

یکی از بهترین ایده های پاییزی تعویض رو تختی و پتو ها است. برای داشتن دکوراسیون پاییزه سریع تر رو تختی به رنگ های نارنجی، قهوه ای، قرمز و... تهیه کنید و پاییز را به اتاق خواب خود بیاورید. استفاده از پارچه های پشمی چهارخانه گزینه مناسبی برای دکوراسیون پاییز است.

از دکورهای تزئینی پاییز یاری بگیرید

تابلو های نقاشی پاییزی، تغییر تابلوهای هنری و نقاشی های خانه است. با استفاده از تابلو نقاشی پاییز می توان حس و حال پاییزی به خانه بخشید و به دکوراسیون داخلی منزل یاری زیادی کرد.

استیکر و دیوار کوب های پاییزی نیز گزینه خوبی برای تغییر دکوراسیون پاییزی هستند.

استفاده از چوب در دکوراسیون پاییزی

چوب به نوبه خود احساس گرما و البته دنجی بسیاری را در خانه ایجاد می نماید، پس چه بهتر که با رسیدن فصل پاییز به سراغ میز عسلی یا چهارپایه های چوبی بروید و در دکوراسیون پاییزی خانه خود از آن بهره ببرید.

دکوراسیون پاییز با سبد های حصیری

استفاده از اکسسوری هایی کاربردی و زیبا مانند سبدهای حصیری، می تواند همراه خوبی برای دکوراسیون پاییزی باشد. این سبدهای حصیری دقیقا هم حس پاییز هستند و زیبایی خاصی را به منزل می آورند.

ورودی اتاق ها را جذاب کنید

از دیگر جاهایی که می توانید از اکسسوری های پاییزی بهره ببرید ورودی اتاق هاست. قاب دور درب ها را با ریسه های رنگی پاییزی تزئین کنید تا شما را به پاییز دعوت نمایند.

استفاده از رومیزی پاییزی در دکوراسیون

استفاده از رومیزی های ضخیم یا پشمی و با طرح و رنگ های پاییزی یکی از ساده ترین راهکار ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی دلچسب است. حتی می توانید خودتان این این رومیزی ها را بسازید و ظاهری خاص و دوست داشتنی به فضای خودتان ببخشید.

از خوشبو نماینده های خانگی در دکوراسیون پاییزی بهره ببرید

یک سینی چوبی آماده نموده و چند چوب دارچین، کمی میخک و پوست پرتقال خشک شده را در کنار هم قرار داده و روی میز نشیمن بگذارید تا رایحه پاییز را در تمام خانه حس کنید، به سلیقه خود از دیگر رایحه های پاییزی هم می توانید بهره ببرید، با کمی آب جوشانده و در کاسه ای در کنار در ورودی قرار دهید.

گیاهان پاییزی را در دکوراسیون از قلم نیاندازید

برای زینت بخشیدن به فضای داخلی تان و داشتن دکوراسیون پاییزی منحصر به فرد می توانید از گل های خشک و یا ساقه های گندم خشک شده بهره ببرید و گوشه و کنار فضای داخلی تان را با آن ها دکور کنید و جلوه خاصی به فضای داخلی تان ببخشید.

شمع در دکوراسیون پاییزی

از شمع های تزئینی گرفته تا ساده را میتوانید در کنار دیگر عناصر پاییزی دکوراسیون خانه خود بهره ببرید، شمع حس گرما و آرامش خانه را چند برابر می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1221

به "دکوراسیون پاییزی منزل با 10 ایده گرم و دلچسب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون پاییزی منزل با 10 ایده گرم و دلچسب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید