دکوراسیون راهروی خانه را با این 10 ایده متحول کنید

به گزارش مجله هدیه، راهرو یکی از بخش های مهم در منزل است که متاسفانه در نگاه بسیاری از افراد کم اهمیت جلوه می کند. به همین دلیل اغلب افراد زمان یا دقتی را برای طراحی آن اختصاص نمی دهند. این در حالی است که راهروی خانه می تواند مسیری برای اتصال سایر فضاهای خانه باشد و خود به نوعی تبدیل به یکی از پراهمیت ترین بخش های خانه بشود. در این مطلب شما را با چند ایده برای متحول کردن دکوراسیون راهرو آشنا می کنیم.

دکوراسیون راهروی خانه را با این 10 ایده متحول کنید

ایجاد سبک تازه در دکوراسیون راهروی خانه

صرف اینکه راهروی خانه شما یک اتاق مجزا نیست، دلیل نمی شود که از کنار آن بی توجه بگذرید. دکوراسیون راهروی خانه اولین بخشی از منزل است که مهمانانتان با آن رو به رو می شوند و از راستا آن، آن خانه شما را می شناسند. به همین دلیل بهتر است که تمرکز خود را روی این فضای خانه نیز قرار دهید و برای آن در پی یک سبک مناسب و زیبا باشید.

سازمان دهی فضا

شما باید از هر بخشی از راهروی منزل خود استفاده کنید. اینکه یک کمد مجزا در راهرویتان وجود ندارد دلیل نمی شود که وسایلتان را به صورت نامنظم چیدمان کنید. شما می توانید برای هر فضایی از راهروی خود برنامه ریزی داشته باشید و از آن به نحو احسن بهره مند شوید. در این میان حتی می توانید وسایل تزئینی و آثار هنری را نیز قرار دهید و فضا را زیباتر کنید.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ رنگ خبرنگاران، رنگ هایی برای طراحی داخلی چشم نواز در خانه

گالری خبرنگارانی برای دکوراسیون راهروی خانه

احتمالا با خانه هایی رو به رو شده اید که راهروهای آنها خالی هستند و هیچ رنگ و لعابی ندارند. این به خاطر عدم اضافه کردن المان های مجذوب کننده در دکوراسیون است. شما می توانید برای زیباتر کردن دکوراسیون راهروی خانه خود آن را تبدیل به یک گالری خبرنگارانی کنید. برای این کار می توانید تصاویر پرتره خانوادگی، آثار هنری، تابلوهای نقاشی و… را در راستا راهرو روی خبرنگاران نصب کنید. برای این کار توصیه ما این است که در پی قاب هایی متناسب و هماهنگ بروید تا منظره کلی خبرنگاران راهروی خانه شما منسجم به نظر برسد.

برجسته سازی فضا به کمک کاغذ خبرنگارانی

برای برجسته و متفاوت کردن فضای راهرو می توانید از کاغذ خبرنگارانی های راه راه استفاده کنید. برای این کار در پی یک ترکیب رنگی مناسب بروید و تصویر پس زمینه دکوراسیون راهروی خود را شکل دهید.

بیشتر بخوانید: با انواع کاغذ خبرنگارانی و نکات مهم در هنگام خرید و نصب آشنا شوید

طراحی طاقچه عکس

خبرنگارانهای خالی راهرو به شکلی است که انگار خودشان تابلوهای مجذوب کننده را می طلبند. برای ساختن یک گالری روی خبرنگارانها می توانید جدا از راهکاری که در موارد قبلی اشاره کردیم از یک شلف نیز استفاده کنید و وسایل هنری و تابلوهایتان را در اطراف آن چیدمان کنید. مانند تصویر بالا، این راهکار کمک می کند تا زیبایی های آثار هنری بیشتر به چشم بیایند.

هرآنچه باید درباره دکوراسیون منزل و نکات طراحی آن بدانید

مدرن کردن دکوراسیون راهروی خانه

اگر شما هم طرفدار سبک مدرن هستید می توانید آن را در دکوراسیون راهروی خانه به کار بگیرید. برای این کار می توانید سراغ رنگ های خنثی و مکمل هایشان، کفپوش های براق، شکل های هندسی و موارد این چنینی بروید و از آنها در طراحی دکوراسیون راهروی خود بهره بگیرید.

بزرگ کردن فضا با آینه

در بسکمک از شرایط یک آینه بزرگ دایره ای شکل می تواند بهترین دوست دکوراسیون منزل شما باشد. شما می توانید برای طراحی راهروی منزل خود از چنین آینه هایی استفاده کنید تا فضا را شکل چشم گیری روشن و البته بزرگ تر به نظر برسد.

مطلب مرتبط: در انتخاب کاشی برای سرویس بهداشتی به این نکات توجه کنید

همراهی با طبیعت

می توانید برای دکوراسیون راهروی خانه خود از علائم و نشانه های طبیعت بیشتر استفاده کنید. به تصویر بالا نگاه کنید. در این راهرو با کمک کاغذ خبرنگارانی با طرح برگ فضا به حال و هوای طبیعت نزدیک شده است. همین موضوع حس و حال مثبتی را در محیط شکل می دهد.

استفاده از فرش در دکوراسیون راهروی خانه

اگر راهروی بلند و باریکی دارید باید در پی یک رانر یا همان فرش های مناسب راهرو باشید. استفاده از این نوع فرش در دکوراسیون راهروی خانه فضا را گرم تر و دنج تر جلوه می دهد. به علاوه همراهی فرش در دکوراسیون راهرو می تواند در کنار آثار هنری موجود در فضا ترکیب خارق العاده ای ایجاد کند.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2151

به "دکوراسیون راهروی خانه را با این 10 ایده متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون راهروی خانه را با این 10 ایده متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید