دومین خرید پرسروصدای استقلال در راه است

به گزارش مجله هدیه، سعید صادقی بازیکن 28 ساله گل گهر سرجان به چهره اول جابجایی این فصل فوتبال ایران تبدیل شده است. لیگی که البته در سال گذشته چهره چندان شاخصی را به فوتبال ایران معرفی نکرد تا حالا شاهد رقابت چند تیم برای معدود بازیکنان تاثیرگذار باشیم.

دومین خرید پرسروصدای استقلال در راه است

در مورد سعید صادقی گفته می گردد این بازیکن در فصل آینده یا راهی پرسپولیس خواهد شد و یا استقلال و خبری از پیشنهاد خارجی نیست.

برترین گلساز لیگ بیست و یک مذاکراتی با پرسپولیس داشت و حتی محمد محمدی معاون این باشگاه هم اعلام نمود که با این بازیکن به توافق رسیده اند و قرار است تا او به محض بازگشت از قطر قراردادش را با سرخ ها امضا کند.

اما این اتفاق بعد از چند روز از بازگشت تیم ملی هنوز نیفتاده است و گفته می گردد این بازیکن و مدیر برنامه هایش در پی بستن قرارداد با رقمی بالاتر هستند. رقابت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این خصوص جذب صادقی رقم پیشنهادی او را افزایش داده است. این در حالی است که پرسپولیس سقف مشخصی برای بازیکنان ملی پوش خود در نظر گرفته است و بالاتر از این مبلغ (رقمی در حدود 12 میلیارد تومان) را به هیچ بازیکن ایرانی پرداخت نخواهد کرد.

در همین خصوص بعضی منابع خبری مدعی شدند به علت فشاری که طرفداران استقلال به مدیران این باشگاه در مورد جابجایی وارد نموده اند حالا آبی ها راضی شده اند مبلغ بیشتری به این بازیکن پرداخت نمایند.

اتفاقی که سعید صادقی و مدیر برنامه هایش را به هدف شان خواهد رساند.

در صورتی که صادقی استقلالی گردد پرسپولیس و یحیی گل محمدی شاهد سومین هایجک نقل و انتقلاتی خواهند بود. سرخ ها پیش از این شهباززاده و خدابنده لو را هم از دست داده بودند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2142

به "دومین خرید پرسروصدای استقلال در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین خرید پرسروصدای استقلال در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید