دلایل افزایش رشته های اعزامی ایران به بازیهای آسیایی

به گزارش مجله هدیه، به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری در رابطه با نشست روز گذشته ستاد عالی که با موضوع بررسی شرایط کاروان اعزانی به بازی های آسیایی برگزار گشت، توضیح داد.

دلایل افزایش رشته های اعزامی ایران به بازیهای آسیایی

وی گفت: در جلسه روز گذشته اعزام 5 رشته اسکواش، بدمینتون، تنیس، سه گانه و سوارکاری به بازی های آسیایی تصویب شد. بدین ترتیب با توجه به اینکه پیش از این اعزام 26 رشته قطعی شده بود، تعداد رشته های اعزامی به 31 افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: بسکتبال سه به سه و کبدی تنها رشته هایی هستند که اعزام بانوان در آنها قطعی شده است. در سایر رشته های تینی مانند هندبال و والیبال مبنای بر اعزام نیست، در بررسی های اجرا شده اعزام 45 ورزشکار و همراه در این دو رشته 7 میلیارد هزینه داشت.

سرپرست کاروان ایران تاکید کرد: در کل اما حضور بانوان بیشتر از دور قبل خواهد شد، تا به امروز حضور بانوان در 22 رشته بازی های آسیایی قطعی شده است.

سخنگوی ستاد عالی بازی های آسیایی در مورد احتمال افزایش دوباره رشته ها برای اعزام به این بازی ها گفت: احتمال اینکه رشته ای دوباره اضافه شود، کم است اما اگر شرایط را در رشته ای مهیا ببینیم، آن را بررسی می کنیم.

فخری در رابطه با فدراسیون هایی که این روزها با سرپرست اداره می شوند، گفت: سرپرستی فدراسیون ها نگران کننده است اما قطعا تا خاتمه سال برخی از انها مانند تیراندازی، بسکتبال و تکواندو مشخص تکلیف می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2042

به "دلایل افزایش رشته های اعزامی ایران به بازیهای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل افزایش رشته های اعزامی ایران به بازیهای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید