دستگیری فردی که صورت دوستش را با اسید سوزاند ، انگیزه او چه بود؟

به گزارش مجله هدیه، رئیس یک کلانتری در تهران از دستگیری فردی که اطلاع داد که روی صورت دوستش اسید پاشیده بود.

دستگیری فردی که صورت دوستش را با اسید سوزاند ، انگیزه او چه بود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری 149 امام زاده حسن (ع) تهران گفت: در ساعت انتهای شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسیدپاشی بر روی فردی در حوالی چهارراه فتحی به کلانتری 149 امام زاده حسن (ع) اعلام شد و ماموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

وی تشریح کرد: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم با دوستش اختلاف اقتصادی داشته و جلوی منزلش قرار دیدار می گذارند و بعد از درگیری شدید با وی برای تسویه حساب اقتصادی اسیدی که از قبل تهیه نموده بود به صورت دوستش ریخته و از محل متواری می گردد.

کلانتر محله امام زاده حسن اضافه کرد: با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان نهاده شد.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات اجرا شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی های قضایی در دستور کار نهاده شد و ماموران کلانتری پیروز شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از 2 ساعت شناسایی و تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی اشاره نمود: تیمی اعزام پیروز شدند متهم را که در حال فرار از پشت بام خانه بود، دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ صالحی در انتها خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 1166

به "دستگیری فردی که صورت دوستش را با اسید سوزاند ، انگیزه او چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری فردی که صورت دوستش را با اسید سوزاند ، انگیزه او چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید