زمان اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد، یک اردوی دیگر تا آسیایی

به گزارش مجله هدیه، ابراهیم مهربان در حاشیه آخرین روزهای نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: این مرحله از تمرینات از روز دوم بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران شروع شد که طبق برنامه تا فردا 14 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

زمان اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد، یک اردوی دیگر تا آسیایی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با ارزانترین تورهای بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

وی توضیح داد: آزادکاران اردونشین پس از انتها این اردو، سه روز استراحت خواهند داشت و سپس از روز 18 بهمن دوباره به اردو باز می گردند و تمرینات خود را تا زمان اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا پیگیری می نمایند. ضمن اینکه ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات در انتها اردوی اول و نهایتاً اوایل اردوی دوم معین خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما یک اردوی دیگر تا حضور در قهرمانی آسیا پیش رو داریم. خوشبختانه شرایط تمامی اردونشینان تیم ملی مطلوب است و ما به جز علیرضا کریمی و حسن یزدانی، مصدوم دیگری در جمع آزادکاران نداریم.

مهربان در تشریح آخرین شرایط این دو آزادکار عنوان دار تیم ملی نیز گفت: با توجه به فرایند مطلوب درمانی حسن یزدانی و علیرضا کریمی باید به بازگشت امیدبخش آنها امیدوار بود. هر دو آزادکار مدتی است تمرینات بالاتنه را در اردو شروع نموده اند که البته کریمی با توجه به اینکه عمل جراحی ننموده، یک مقدار عمومی تر تمرین می نماید.

وی ادامه داد: شرایط و فرایند درمانی حسن یزدانی متفاوت تر است، چراکه او باید با پزشک جراح و فیزیوتراپ خود هماهنگ باشد و تمریناتش خاصی را دنبال کند. به هر حال امیدواریم حسن یزدانی تا اواخر بهمن دوباره به روی تشک بازگردد و تمرینات اصلی و جدی خود را استارت بزند. کریمی هم باید در روزهای آینده معین گردد که شرایطش چگونه خواهد شد.

مهربان در سرانجام گفت: خوشبختانه ما نیروهای جوان و آزادکاران باتجربه و باانگیزه ای را در اختیار داریم که در صورت حمایت کافی می توانند افتخارات فراوانی برای کشتی ایران کسب نمایند. به عنوان مثال باید به آزادکارانی مثل امیرحسین زارع و محمدحسین محمدیان اشاره نمود که چندی پیش توانستند رقبای عنوان دار کشتی دنیا را شکست دهند و ثابت نمایند می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. ما در سایر اوزان هم شرایط مشابهی داریم که مدعیان آن اوزان هم رقابت تنگاتنگی با هم دارند و در صورت ادامه این فرایند می توانند موفقیت های بزرگی را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 707

به "زمان اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد، یک اردوی دیگر تا آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد، یک اردوی دیگر تا آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید