در نشست مشترک سروش و گپ آنالیز شد امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال ها و ارسال و دریافت فایل

به گزارش مجله هدیه، در نشست دو پیغام رسان سروش و گپ، امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال ها و ارسال و دریافت فایل آنالیز شد.

در نشست مشترک سروش و گپ آنالیز شد امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال ها و ارسال و دریافت فایل

به گزارش ؛ در ارزیابی پیغام رسان های ملی که ماه گذشته توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام شد، پیغام رسان ها بر اساس معیارهایی همچون تسلط و تخصص تیم در توسعه نرم افزار پیغام رسان و تکنولوژی های مرتبط با آن، ساختار تیم و کیفیت روال های مهندسی نرم افزار و در نهایت ظرفیت پشتیبانی بیش از ده میلیون کاربر با سخت افزار محدود، آنالیز شدند. در این ارزیابی پیغام رسان سروش، توانست بیشترین امتیاز فنی را کسب کند. پیغام رسان گپ نیز بر اساس معیارهای یادشده، در این ارزیابی در رتبه دوم ایستاد.

هفته گذشته جلسه مشترکی بین مدیران پیغام رسان های سروش و گپ، دو پیغام رسان برتر ملی، برگزار گردید. این نشست به مناسبت کسب رتبه های اول و دوم برترین پیغام رسان های ملی توسط سروش و گپ، در شرکت توسعه فناوری رسانه سروش برگزار گردید. این شرکت توسعه ی فنی پیغام رسان سروش را برعهده دارد.

در این جلسه که با حضور دکتر مرتضی رحیمی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری رسانه سروش، دکتر علی انجیدنی مدیرعامل پیغام رسان گپ، مهندس ایمان عیسی زاده مدیر فنی پیغام رسان سروش و محمد تهرانی مدیر بازاریابی گپ برگزار گردید، راه های مختلف توسعه خدمات مشترک برای کاربران دو پیغام رسان آنالیز شد.

مدیران سروش و گپ در این جلسه توافق کردند در کنار توسعه پیغام رسان خود، برای ارائه خدمات بهتر به کاربران، امکان توسعه خدمات مختلفی از جمله ایجاد فضای مشترک برای مدیریت کانال ها و استفاده از زیرساخت مشترک برای ارسال و دریافت فایل را نیز آنالیز نمایند تا با گسترش خدمات مشترک، تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان پیغام رسان های برتر ایرانی فراهم گردد.

برگزاری این نشست ها، نویددهنده توسعه خدمات مشترک بین این دو پیغام رسان ایرانی است و شایعات منتشرشده درباره احتمال ادغام سروش و گپ را تقویت می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 92

به "در نشست مشترک سروش و گپ آنالیز شد امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال ها و ارسال و دریافت فایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نشست مشترک سروش و گپ آنالیز شد امکان استفاده از زیرساخت مشترک برای مدیریت کانال ها و ارسال و دریافت فایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید