خداحافظی با برند مشهور گوشی های هوشمند، عکس

به گزارش مجله هدیه، دیجیاتو نوشت: براساس گزارش منابع تایوانی، ایسوس درحال ساختاردهی مجدد سازمان خود است و بسیاری از کارمندان بخش موبایل این شرکت اخراج شده اند.

خداحافظی با برند مشهور گوشی های هوشمند، عکس

پیش فروش گوشی پرچمدار ایسوس ذن فون 10 که چند ماه قبل معرفی شده بود، به تازگی آغاز شده است، اما با این دستگاه ظاهراً شاهد سرانجام یک دوره خواهیم بود؛ زیرا در گزارش های تازهی ادعا شده است که ایسوس میخواهد سری ذن فون را از خط فراوری خود خارج کند.

9to5google به نقل از رسانه های تایوانی گزارش می دهد که ایسوس درحال ساختاردهی مجدد سازمان خود است که باعث شده تعداد کارمندان بخش رایانه های شخصی این شرکت در سراسر تایوان و چین کاهش پیدا کند. ایسوس بعلاوه در یک نامه داخلی از برنامه هایی برای انتقال بسیاری از کارمندان خود به بخش موبایل این شرکت (دستگاه های Zenfone و ROG Phone) خبر داده است که ظاهراً از آن صرف نظر نموده و این کارمندان اکنون اخراج شده اند!

تعطیلی بخش ذن فون ایسوس

برای علت این امر گفته شده که ایسوس ظاهراً بخش ذن فون خود را تعطیل نموده است و میخواهد کارمندان آن را در بخش های دیگر یا تیم ROG Phone به کار بگیرد. در گزارش منابع تایوانی آمده است: گوشی های موبایل ایسوس به دو دسته ROG و Zenfone تقسیم می شوند و یک منبع آشنا به موضوع ادعا نموده است که گوشی تازه ذن فون 10 آخرین نسل این سری خواهد بود و تیم Zenfone در آینده به بخش های دیگری منتقل خواهند شد یا مستقیماً وارد تیم ROG می شوند.

بنابراین اگر این گزارش صحیح باشد، ذن فون 10 آخرین دستگاهی است که در سری Zenfone فراوری می گردد (که از سال 2014 آغاز به کار نموده است). البته گوشی های این سری هرگز نتوانسته اند به دستگاه های بزرگی در بازار اندروید تبدیل شوند. بااین حال، نسخه های اخیر مورد تحسین قرار گرفته اند و ویژگی هایی از ذن فون 10 و 9 مانند عمر باتری فوق العاده، تجربه نرم افزاری مناسب و استفاده از نمایشگر جمع وجور با استقبال روبه رو بوده اند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 2331

به "خداحافظی با برند مشهور گوشی های هوشمند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با برند مشهور گوشی های هوشمند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید