گوشی گیمینگ هواوی میت 20X معرفی گردید

به گزارش مجله هدیه، در کنار گوشی های میت 20 و میت 20 پرو، هواوی از گوشی گیمینگ میت 20X پرده برداری کرد. این گوشی که از نمایشگر 7.21 اینچی بهره می برد، بزرگ ترین گوشی هواوی محسوب می گردد. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2244 است و می تواند محتوای HDR را نمایش دهد. در ضمن میت 20X از قلم استایلوس هم پشتیبانی می نماید که چنین چیزی در بین گوشی سازهای چینی کم سابقه است.

گوشی گیمینگ هواوی میت 20X معرفی گردید

این گوشی مانند دو برادر دیگرش از تراشه قدرتمند کرین 980 و دوربین سه گانه بهره می برد و مجهز به اندروید پای است. بریدگی نمایشگر این گوشی هم مانند میت 10 قطره ای شکل است. هرچند قلم استایلوس این گوشی جداگانه به فروش می رسد، ولی به لطف پشتیبانی از آن، کاربران می توانند از قابلیت های جذابی بهره مند شوند. همچنین هواوی برای این گوشی یک گیم پد فیزیکی را عرضه می نماید که گیمرهای حرفه ای بتوانند راحت تر از گذشته بازی های موردنظر خود را انجام دهند.

میت 20X مجهز به باتری بسیار بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و هواوی برای خنک نگه داشتن تراشه و گوشی، از ترکیب اتاقک بخار و لایه های گرافینی استفاده نموده که استفاده از این سیستم در گوشی های هوشمند تابه حال سابقه نداشته است. هواوی می گوید گوشی میت 20X علی رغم اینکه در مقایسه با کنسول نینتندو سوییچ از نمایشگر بزرگتری بهره می برد، ولی شارژدهی آن دو برابر این کنسول است.

اگرچه پیش از این هواوی تبلتی که از قلم استایلوس پشتیبانی کند و گوشی های گیمینگ را عرضه نموده، ولی این اولین باری است که این شرکت این دو مشخصه را با یکدیگر ترکیب می نماید. این گوشی که واجد 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است، در 26 اکتبر در دو رنگ آبی و نقره ای با قیمت 899 یورو روانه بازار می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hadiee.ir شناسه مطلب: 67

به "گوشی گیمینگ هواوی میت 20X معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ هواوی میت 20X معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید